Susien vierailut asuintaajamissa loputtava

/ #28

11.02.2009 20:32

Lehdolle:

"Mielestäni aitaukset tai koululaiskuljetukset eivät tule tuomaan toivottua tulosta, näillä keinoilla päädymme vain itse sinne "häkin" sisään suden jäädessä kulkemaan aidan ulkopuolella vapaana."

Noista sanoista päätellen vaikuttaa että luulet suden olevan ainoa petoeläin metsissä. Yllätys, yllätys, ei ole.

"Suomi on vapaa maa, ja ainakin toistaiseksi, meillä kaikilla on vapaus valita oma asuinpaikkamme ja odottaa yhteiskunnan tukea ja turvaa tasapuolisesti paikkakunnasta riippumatta."

Vapaus tulee oman vastuun kanssa. Jos haluat asua keskellä metsää, asut siellä omalla vastuulla.

"Vastapalvelukseksi odotan siellä asuvilta myös empatiaa ja vastaantuloa oman asuinalueeni ongelmakohtiin."

Kyllähän minullakin on empatiaa. Ei kuitenkaan ihmisiä kohtaan vaan susia. Puhut koko ajan siitä kun suden pitää pelätä ihmistä vaikka samalla mainitset: "Kenellekään lapselle,nuorelle tai aikuisellekaan en haluaisi loppuelämän traumoja viattoman luontokappaleen hyökkäyksen kohteena.". Etuoikeutat ihmisen olemaan vapaa pelosta ja samalla riistät eläimiltä sen. Ihminen on eläin ja se on samalla tasolla muiden eläinten kanssa.

Jactionille:

Ainoat sanat mitä voin sanoa tässä vaiheessa on: Haista vittu! Sinä et todellakaan ole yhtään muista tällä palstalla olevista järkevämpi.