Pakkokaste ateistien lapsille!

/ #34

28.02.2009 19:49

"#3
Jos esivallan laki on väärä on JUMALAN PYHÄÄ LAKIA noudatettava, sillä PYHÄ JUMALA iskee väärän lain seuraajan kansaa TULELLA JA SALAMALLA!

"Jos papin tytär häpäisee itsensä haureudella, niin hän häpäisee isänsä; heidät tulen loimussa poltettakoot. Tulessa palakoot myös orjat, palvelijat ja koko kaupungin väki, niinkuten myös sato ja karja."

Tämä on PYHÄN JUMALAN HENGEN PYHÄ SANA!
Sakari Järvinen (Keuruu, 27.8.2008 18:44) "

No on täällä jo ennestääkin sinunlaisia, epäasiallisten adressien kirjoittelijoita. EIKÖHÄN TÄÄLLÄ MESTASSA OLE TROLLAAJIA JO ENNESTÄÄN AIVAN TARPEEKSI. Ja Btw. Jos itse olisin saanut valita en olisi valinnut mitään uskontoa! Uskonto on suurinta propagandaa mitä vieläkin maailmasta löytyy. Uskonnolla on saatu ihmiset maksamaan kirkoille, Uskonnoilla on saatu sotia aikaan. Ja onko näiden pyhien henkien yms yms olemassaolosta todisteita? No ei ole! Ja ellei ihmiset tienneet, Raamattua kirjoitti aivan normaalit ihmiset, se on maailman suurin satukirja. Saattaa löytyä ripaus historiallisia faktoja, mutta loput menevätkin yli. Siis kuka tahansa mielisairas sekopää on voinut kirjoittaa raamatun.