Pakkokaste ateistien lapsille!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pakkokaste ateistien lapsille!.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

18.09.2008 18:27


Antero Svartgård
Helsinki

#27

18.09.2008 20:00

"Tukeeko tämä helsinkiläinen siivousfirma muonion nuorisotoimintaa 120 miljoonalla eurolla vuodessa vai sekoititko tämän nyt ev.lut.kirkkoon?"

- Tukee kuntia 1,5 miljardilla jos tätä ajat takaa.
Patte Paskantaja
vittuako se sulle kuuluu

#28 hehe...

18.09.2008 21:44

Pois tollanen jumala shitin pakko tuputtaminen koska kaikkia ei yksinkertaisesti kiinnosta se pätkääkään!
kiss fani
lmao

#29 lol n00b w00t wtf omg roflmfao

20.12.2008 15:39

tämä kissiä kuunteleva saatananpalvoja(ei ny sentään) nauraa sun ideallesi
Joni Parpala
Oulu

#30 Hyvät naurut :D

20.12.2008 22:17

En tiedä, onko tämä jonkun sorttista pilaa, mutta tuohan tosiaan sotii täysin demokratian periaatteita vastaan. Ei se nyt sinänsä ole paha asia, jos vanhemmat ovat kristittyjä, ja näin ollen päättävät kastaa lapsensa, mutta lapsella pitäisi kuitenkin olla oikeus valita uskooko "jumalaan" vai ei.
I.J. Iltanen
Helsinki

#31 rauhaisa_jumalaton

28.02.2009 05:58

No mahdollisesti jotkut ateistit saattavat puuttua teistienkin asioihin niinkuin ne olisvat heidän omiaan. Olen ateisti, mutta itse en ole sellainen radikaali/fundamentalisti, enkä kannusta muitakaan atteja sellaiseen touhuun.

Vai että lapsikaste takaisi pelastuksen ja iankaikkisen elämän? No, voisi ihan yhtä hyvin sanoa että vihkivala takaisi onnellisen avioliiton.

Ei millään pahalla, mutta kaikella suvaitsevaisuudella sanon, että tämä adressi on hieman yliampuva...
Henri Untinen
Naantali

#32 Liian nuorena kastettu...

28.02.2009 10:40

Mielestäni mahdollisuus kasteeseen pitäisi antaa vasta kun kastettava on 15 vuotias, kastettava saisi itse päättää uskoakko vai ei. Pakko tyrkytys etenkin uskon asioissa on aina väärin... Kyllä olen rippikoulun aikanani käynyt ja silti aion erota kirkosta tänä keväänä, säästyypähän siinäkin jokunen lantti.
Ano Nyymi
Porvoo

#33

28.02.2009 19:43

No jo on perkele paskaadressien paratiisi tämäkin paikka.
Ano Nyymi
Porvoo

#34

28.02.2009 19:49

"#3
Jos esivallan laki on väärä on JUMALAN PYHÄÄ LAKIA noudatettava, sillä PYHÄ JUMALA iskee väärän lain seuraajan kansaa TULELLA JA SALAMALLA!

"Jos papin tytär häpäisee itsensä haureudella, niin hän häpäisee isänsä; heidät tulen loimussa poltettakoot. Tulessa palakoot myös orjat, palvelijat ja koko kaupungin väki, niinkuten myös sato ja karja."

Tämä on PYHÄN JUMALAN HENGEN PYHÄ SANA!
Sakari Järvinen (Keuruu, 27.8.2008 18:44) "

No on täällä jo ennestääkin sinunlaisia, epäasiallisten adressien kirjoittelijoita. EIKÖHÄN TÄÄLLÄ MESTASSA OLE TROLLAAJIA JO ENNESTÄÄN AIVAN TARPEEKSI. Ja Btw. Jos itse olisin saanut valita en olisi valinnut mitään uskontoa! Uskonto on suurinta propagandaa mitä vieläkin maailmasta löytyy. Uskonnolla on saatu ihmiset maksamaan kirkoille, Uskonnoilla on saatu sotia aikaan. Ja onko näiden pyhien henkien yms yms olemassaolosta todisteita? No ei ole! Ja ellei ihmiset tienneet, Raamattua kirjoitti aivan normaalit ihmiset, se on maailman suurin satukirja. Saattaa löytyä ripaus historiallisia faktoja, mutta loput menevätkin yli. Siis kuka tahansa mielisairas sekopää on voinut kirjoittaa raamatun.
Iina Öykkönen
Kontiolahti

#35

02.03.2009 12:32

en hyväksy tuollaista. Olen saanut sellaisen käsityksen, että uudessa testamentissa jeesus sanonneen kaikki kastattomat lapset ei heitetä helvettiin vaan he saavat mennä suoraan taivaaseen koska ovat puhdassydämeisiä ja viattomia vanhempiensa tekoksista?
eli ei tule ongelmaa?
tommi pakarinen
suomi

#36 En allekirjoita.

02.03.2009 18:43

Minkä takia jeesustelijoiden täytyy tuputtaa omaa elämänkatsomustaan muille vaikka väkisin? Pitäkää huoli omista asioistanne ja antakaa ihmisten tehdä omat ratkaisunsa. Jotkut uskoo raamatun tekstiin, jotkut joulupukkiin. Tämä suotakoon heille mutta ketään ei sovi pakottaa!
Jussi Pistol
Jv

#37 Olipa järkeä.

21.05.2009 19:46

Minun lapsiani ei uskovaiset määrää, olkoot uskovaiset hulluja kotonaan mutta ihmisiä eivät määrää kotinsa ulkopuolella. Kehoitan adressin tekijää perehtymään evoluutioon, jos koulussa oli hereillä ja keskittyi niin kasvoi rehdiksi Ateistiksi eikä hairahtunut "piviveikoksi" joka elää koko elämänsä mielikuvituksissaan ja kuvittele jotain mitä ei ole.

Itse en ole uskovainen enkä ateisti, en nimittäin usko muuta kun sen mitä näen.
Markus Juutinen
Sodankylä

#38

15.08.2009 20:49

"Lisäksi "pyhä" kirkko paljastuu usein itse haureuden ja taloudellisen ahneuden harjoittajaksi. Esimerkkejä viime vuosilta voin kertoa useita."

"- Tuon olen kuullut aikaisemmin. Esimerkkejä pyytäessä mitään ei ole tullut esille. Merkillistä?"

"Uskonpuhdistuksessa" kuoli väkeä, kuin hitlerin saksassa. Pedofiliaa, lahjoituksilla taivaaseen, Ihana on tämä meidän "pyhä" kristinusko... Vaikka uskonpuhdistuksesta on jo paljon aikaa, ei se PIENENNÄ SITÄ RIKOSTA.


"Hyvätuloinen ihminen maksaa elämänsä aikana pienen asunnon hinnan häistä ja hautajaisista ja keskituloinenkin uuden auton hinnan... Miettikää ihmiset!"

"- Onko päähäsi koskaan pälkähtänyt että rahan rooli elämässä on monien ihmisten kohdalla erilainen kuin omasi? Vai luuletko tosiaan että kirkkoon kuuluvat eivät tiedä kirkollisveron sisällöstä mitään?"

Minun suhteeni rahaan on vähäinen. Nautin luonnosta ja tästä maailmasta duunarin pienilläkin tuloilla. Kirkollisvero on pakkokastetulle täysin turha rasite.


"Kirkko kerää suomalaisilta noin 1000 miljoonaa €/v mielestäni täysin ilma perusteita."

- Täysin ilman perusteita? Luuletko että jumalanpalvelukset, häät, kasteet, rippikoulu- ja nuorisotoiminta sekä muu kirkon toiminta rahoitetaan ilmaiseksi?

Miljardi siis menee hukkaan rippileirien saarnamiseen. Onhan tuossa tokin papeille, ym työllistävä vaikutus. Pointtini siis oli juuri se, että kirkkoa ei tulisi rahoittaa julkisilla varoilla, eikä ketään pitäisi kastaa TAHTOMATTAAN.



"Jos joku haluaa moisen instituution maksaa, maksakoon, mutta veron kantaminen on todella paksua."

- Edelleenkin kirkollisveron maksajat PÄÄTTÄVÄT ITSE SIITÄ MAKSAVATKO HE SEN VAI EI. Tämähän on ihan alkeellista yhteiskuntaoppia!

Kaikki kirkkoon kuuluvien perheiden lapset kastetaan ilman, että lapselta kysytään. Itse en yllättäen maksa enää penniäkään, mutta silti kirkon saatavat ateisteilta on valtavia summia vuodessa, vain siksi, että eivät ole tajunneet erota. (vain siksi, että kaste tuli automaattisesti)

Uskokaa kukin mihin haluatte, minä en siihen puutu, mutta älkää tulko mulle mitään tuputtaa varsinkaan PAKOLLA.

Iiro Wasen
Turku

#39 Taas adressin tekijälle

16.08.2009 04:24

Vaikka adressisi ovat hauskoja ja tuovat hymyn huulille niitä ei tarvitse tehdä suurin määrin.
Mia =)
Joku vaa

#40

14.10.2009 15:46

Tälle adressille ei voi muuta sanoa ku LOL!!!!! Onnex tää on läppä, tää adressi ei tuu koskaan todeutuu eikä tuukkaan.
Nimim. Tuleva Ateisti
Onni Oksanen
Helsinki

#41

20.11.2009 18:59

Pakko pastakastikekaste kaikille lapsille, jotta lentävä spagettihirviön pyhät lonkerot eivät veisi näitä lapsia kadotukseen!

Oikeesti... Käykää koulunne ja jättäkää nämä muinaiset uskomukset unholaan. Elämme 2000-lukua ja ihmiset vieläkin uskovat kaiken maailman näkymättömiin tonttuihin ja enkeleihin.
Åsa Huvitus
Pori

#42 Voi nyt helv***

20.11.2009 21:51

Jos tämmönen shitti Suomeen rantautus ni olsin valmis muuttaa vaikka Ruotsiin lapseni kanssa! Siis en ees tiiä itkiskö, naurasko vai nostasko niskavillat pystyyn? Kuka idiootti edes KEHTAA ehdottaa jotain tollasta. Hei joo, mä voisin julkasta adressin et kaikki kirkot pitäs Suomen maasta hävittää ja uskovaiset polttaa roviolla... Oisko hyvä? Lakatkaa nyt prkl tuputtamasta sitä uskontoanne! Anna ny ihmisen ite päättää uskooko vai ei!!!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

29.12.2009 14:29


paavo pohjantuli
lahti

#44

29.12.2009 16:28

ööh ei millään pahalla, mutta yksi läpimmistä mitä olen lukenut täällä
läpänder
Vieras

#45 Läppä

04.10.2010 23:17

Tän on pakko olla kyllä läppä :D
Mutta se on kyllä kumma että tällanen adressi saa täällä olla mutta annappas olla jos tänne tulisi esim adressi "islaminuskoisten pakkokäännyttämiseksi kristinuskoon/ateisteiksi." Voi helkkari millanen kohu siitä tulisi. Varmasti televisiossakin astrid thors vaatisi että tämä nettisivu on sensuroitava rasismin ja mamuja syrjivän sisällön vuoksi ja sivun ylläpitäjän saatava 100 vuotta vankeutta rasismista ja rotuvihaan kiihottamisesta.

Vieras

#46 jep juu

05.10.2010 00:04

ja papit tarhaan "kaitsemaan" lapsiamme. taitaa tämä sakke "pedari" järvinenki olla vähän pikkupoikien suuntaan
erotkaa ennen kun kuolette
Vieras

#47 harmillista panettelua

05.10.2010 10:32

saahan tämä ateistilapsikin nimen, ainoa mikä hänet erottaa kirkkokasteen saaneelta on se, ettei ateistilapsi saa nimensä mukana kirousta mikä kulkee isiltä pojille ja äidiltä tyttärelle.
Babhometh Pazuzu
Vieras

#48

05.10.2010 10:38

Olen samaa mieltä kanssanne kuolevaiset.

Vieras

#49

05.10.2010 10:40

*trollface.jpg*

Vieras

#50

05.10.2010 10:42

kLJDSAKLDSAKLDÄÖLASDSADAFASFSAF