Hallituksen on muutettava päätös eläkeiän nostamisesta

sirkka innanen
espoo

/ #3 Joo aika järkyttävää tämmönen päätös

04.03.2009 19:40

Itse olen huonolla palkalla tehnyt raskasta siivoustyötä yli kaksikymmentä vuotta. Kuukauden netto palkka noin 1100- 1200 euroa kuussa, jolla pitää maksaa vuokra ja kaikki laskun. Mitään ei jää käteen vaan joka penni pitää laskee.Neljä tyttöä oon kasvattanut aikuiseks siinä sivussa ilman lasten isää. Joten ei oo helppoa ollut. Joka jäsen remppaa, milloin särkee jalat milloin kädet tai niskat. Yhtä buranan vetämistä, että jaksaa taas seuraavan päivän. Helppoohan toi päätös on noille jotka ei oo tehnyt päivääkää ruumillista. Ja kun niiden eläkepalkathan on turvattu,kun joku ministeri jää eläkkeelle, sehän saa mun palkan kuusin kertaise vähintää yhdessä kuussa. Että siinä se tasa arvo tässä maassa. Paskat rikkaan vaan ajaa omia etujaan, ja köyhät pannaa aina vaan enemmän kyykkyyn.Kai kaikki köyhät voi kohta viedä ladon taakse ja ampua, kun meillähän ei oo enään mitään virkaa. Tehdään vaan kuluja tonne sosiaali ja terveydenhuoltoon.