Hallituksen on muutettava päätös eläkeiän nostamisesta

Matti Naapuri
Pori

/ #6 Eiköhän laiteta porukalla koko hallitus piitkäälle hiihtolomalle...

04.03.2009 21:43

Ei ole Suomen etu, että Vanhanen ja muutkin käyvät ympäri mailmaa valehtelemassa meidän asioista. Antavat ymmärtää, että heillä olisi muka kansan tuki, mutta nyt loppuu petkuhuiputus. Mielestäni media ei ole kertonut koko totuutta hallituksen maailmankiertueista, mitä lehmänkauppoja siellä tekevät ja kuinka herrat itseään kehuvat, joista pahimmat ovat Vanhanen ja Stub.
Onko kaikkea edes kerrottu nytkään täällä kotimaassa, mitä vielä tuleman pitää, kun hiihtokelejä riittää vielä monta viikkoa. Pelotella ainakin nykyiset päättäjät osaavat mutta menemmekö nyt tähän halpaan? Oppositio ei asiassaan pärjää, joten otetaan me palkansaajat ohjat nyt käsiimme. Turha tässä on pelätä asian politisoitumista, ihan heinäntekojärkee tässä vanhuuseläkeiän nostoyrityksessä pitää käyttää. Tämä on kansalaisuusvelvoite, kuten ilman- ja luonnonsuojeluasiatkin, minkä jälkipolville jätämme.
Työtä ei Vanhanenkaan kykene monellekaan tarjoamaan yli 63v vaikka hiihtelisi. Mutta minä en halua kuulla enää yhdenkään herran hiihtoreissun uusista keksinnöistä.