Tuen Ahmoon koulun säilyttämistä!

Kakka ja pökäle

/ #9 Re: Re: Re:

16.04.2015 06:51

#8: - Re: Re:

Karkkilalaisilla päättäjillä (ja virkamiehillä) tuntuu olevan vaan tavoitteena saada oma nimensä historian kirjoihin "hienolla kouluhankkeella".  Vähäkö huvitti tässä keväällä, kun joku huuhaa-kansanedustaja kävi oikein kehumassa hankketta koskevissa päätöksissä mukana olleita, että miten olettekaan uskaltaneet lähteä tällaisena aikan näin suureen hankkeeseen mukaan.  Niin mitenköhän ovat, muualla on ehkä tajuttu jotain sellaista mitä Karkkilassa ei, että lainat täytyy maksaa takaisin (vai oliko se joku entinen kaupunginjohtaja aikoinaan linnassa lusimassa just jotain älyttömiä kaupungille keräämiään velkoja..).  Hyvähän se on virkamiesten päättä vaikka mitä idioottimaista, hehän voivat vaan nostaa kytkintä, kun virheitä alkaa olla liikaa peiteltäväksi.

Ja kyllähän sen näkee sokee erkkikin, että se Nyhkälän kivihirvitys on mauton ja ruma.  Täytyy varmaan alkaa vaatimaan, että hankkeessa mukana olleet saa nimensä koulun ulkoseinään kultaiselle laatalle.  Hinnasta viis.  On he niin "hienon työn" tehneet.  Duunarin asialla, nimenomaan.  "Meidän puolueella on yhteinen kanta Ahmoon koulun asiaan, mutta me kerromme sen vasta eduskuntavaalien jälkeen."  Hui, nyt oikeen jännittää, että mikäkähön se mahtaa olla.