Heinolan lintutarhan säilymisen puolesta

Outokumpu

/ #7 Säilyttäkää lintutarha

04.04.2009 08:12

Olemme käyneet kahden sukupolven ajan vierailulla ohikulkumatkoilla Heinolan lintutarhassa ja tuettu joka kerta lahjoituksin toimintaa. Ilman lintutarhaa Heinolassa ei olisi pysähdytty lainkaan eikä käytetty muitakaan Heinolan palveluita. Lintutarha tekee merkittävää, pyyteetöntä työtä paitsi huolehtimalla niistä, joilla ei ole rahaa siitä maksaa eli loukkaantuneiden lintujen hoitamisesta, mutta myös uusien ihmissukupolvien kasvattamisesta. Lapsiemme on tärkeä oppia ihan julkisella esimerkillä huolehtimaan vähemmistään. Kaikesta työstä ei pidä saada korvausta, jos tietää, että tehty työ on oikein. Uskon, että moniin ihmislapsiin esimerkki on tehonnut ja parantanut pienin askelin maailmaa. Hyvyyden vähentäminen maailmassa ei ole oikea keino säästä. Ahneudella ei ole siunausta, mutta pienillä hyvillä töillä on. Omasta puolestani olen valmis osallistumaan vuosittaisilla tukimaksulla/ jäsenmaksulla Heinolan lintutarhan toimintaan.