Raiskauksille kovempi tuomio!

Kalkkuna

/ #436

12.05.2015 16:51

Erityisesti on lisääntynyt nämä somlien tekemät raiskaukset ja niitä vaan hyssytellään ja paijataan. Olen itse kokenut nimen- oaan somalien puolelta aivan törkeää seksuaalista häirintää useita kertoja ja hyvin ahdistavaa, uhkaavaa kielenkäyttöä. Möys tätä huorittelua kuulee hyvin usein nuorten somali miesten suusta. Olen myös ja nähnyt useita kanta suomalisiin kohdistuvia hyökkäävää käytöstä, ryöstö yritystä, kanta suomalaisten kimppuun käymistä, ja somaleita ovat aina olleet. Mikä teitä vaivaa ??? Sitten olette heti valmiina vetämään rasisti kortin esille. Somalit ovat mielestäni niitä todellisia rasisteja. Ehdottoasti kovevemat rangaistukset ja ulos maasta. Minä en ainakaan tyttäreni lähelle halua näitä hirviöitä. Jos asiat ei ala muuttumaan näiden asioden kohdalla ja tuomiot kovenemaan ja esim. tyttärelleni tapahtuu jotain, en vastaa teoistani sen jälkeen. Otan oman käden oikeuden käytäntöön. Silloin ei edes vankila estä minua. Jos naiset, vanhukset ja pikku tytöt ei saa enää vapaasti kulkea ulkona, ilman, että kiinni käydään niin vannon, että otan oman käden oikeudet käsiini.