Raiskauksille kovempi tuomio!

kajaani

/ #10

28.01.2007 14:28

tiedän erään joka raiskattiin viime kesänä.Hän oli 17 vuotias silloin ja hänen elämänsä on ihan paskana nyt.Hän ei jaksa käydä koulua,hän on nähnyt siitä asti joka yö painajaisia,hänellä on vakavia uni ongelmia ja unirytmi on vähän väliä ihan sekaisin.Hän haluaisi vain kuolla,eikä näe elämällä enää mitään järkeä.Se mihin hän tähtäsi elämässä on hämärtynyt.Hän ei enää tiedä mitä tehdä elämällä ja miten jatkaa.Hän ällöää itseänsä,erityisesti alasti.Vaikka rauskauksesta on miltei vuosi hänellä on vieläkin likainen olo.Häntä ällöttää ajatuskaan seksistä...oli se millaista tahansa ja tuskin kykenee koskaan normaaliin seksiin.Hän kärsii vakavasti elämän tilanteesta johon on ajautunut.Hän ei enää jaksa tehdä mitään,kuvailee kaikkien voimien menneen.Hän haluaisi olla vain ja koko ajan humalassa ja varmaan olisikin jos siihen olisi varraa.Jos miehelle ei anna,kun se sitä kinuaa,mies ottaa sitten väkisin.