Eläkkeensaajien asumistuki säilytettävä

Vieras

/ #4

01.06.2015 09:01

Eläkeläiset on jo niin ahtaalla muutenkin ettei Sipilän kaavailemien leikkauksien jälkeen jää suuriakaan mahdollisuuksia yleensä edes elää , ellei sitten halua kitua nälkäisenä ja sairaana yhteiskunnan riistämänä , jossakin vuokrakasarmin nurkassa . Kaari Utrio väläytti takavuosina " kuolemanpillerin " käyttöön ottoa siinä 70 vuoden ikän paikkeilla .Kauhistelin Katrin sanoja silloin ,, mutta taitaisi olla monelle ikäihmiselle vain helpotus . Sote uudistuksen mukanahan se jo varmasti lykätään lääkärikäynnin yhteydessä 70 vuotta täytettyään . Kyllä on maailma niin muuttunut , eikä täällä ole tilaa kun rikkaille bisnesihmisille . Tulee kobasti mieli myydä suomesta kaikki mitä omistaa ja muuttaa Unkariin ,, siellä on eläkeläisetkin vielä arvossaan ja suurinosa palveluista on ilmaisia . ..mm. lääkärit ja julkiset kulkuneuvoot .Kyllä on lapsiperheillekin , työttömille sekä eläkeläisille annettu suuri taakka ainakin seuraavan hallituskauden aikana . 4 vuotta on pitkä aika .