5v. MARIA MYYTY HINTAAN 80.000€

Vieras

/ #81

27.07.2015 12:45

Oma kuvankaunis tyttäreni 6v. On lasten"suojelun"- avohuollossa ja näitä ns. Lastensuojeluilmoituksia on 17 vuoden Asiakkuuden aikana alkanut kerääntymään juurikin 3 vuotta takaperin kun tämän kuopuksen isän kanssa oli erottu ! Nimettömiä ilmoituksia milloin mistäkin . kaksi näistä kymmenestä on allekirjoittaneet lastenvalvoja jonka luona käytiin lapseni isän kanssa elatussopimusta uusimassa ja hän oli havainnut että olimme ehkä "sekaisin " ( olimme selvinpäin , kuten normaalistikin arkipäivät , omalta osaltani en käytä juuri koskaan mitään päihteitä koska olen aina lasten kanssa oli se maanantai tai perjantai ! Tämän olen jo kerran lastensuojelun pyynnöstä todistellut antamalla a- klinikalla virtsanäytteitä yllätysseuloin puolivuotta ( päihdearvio ) jonka jälkeen ko. A- klinikka tt kertoi ettei hän mitään lausuntoa voi tehdä - koska sen tekee vain a -klinikan lääkäri - jota en ollut tavannut kertaakaan koko 6kk:n ajalla !! Lastensuojelu esti minun työnhaun myös kun aloitettiin "päihdearvio " vaan siksi että mulla on nyt niin paljon kaikkee ... A- klinikalla juoksua jokaisella viikolla ja terapeuttia - joka kysyi koka kerta samat asiat " onko tullut otettua " - jokA krt vastaukseni ja tulos sama ei . Kyllä tuona aikana minun äitiyttä yritettiin huonontaa kaikin keinoin ainakin henkisesti - rakastan lapsiani yli kaiken muun ja mitä en lasteni vuoksi tekisi . Lapset kotona .. Mutta perättömiä ilmoituksia satelee milloin mistäkin asiasta ja tuntuvat oikein iholla . Sitä joka lapsen väkisin yrittää riistää perheestään , joka ei lasta huonosti ole kohdellut eikä koskaan lastaan satuttaisi , on paha vika mielessä ja kyseenalaistan juurikin lapsettomat työntekijät joilla elämänkokemustakaa. Vielä kertynyt oo , miettisi miltä lapsesta tuntuu kuin se ainoa turva täs tapaukses tärkein maailmas on äiti vietäis JONNEKKin eikä tiedä minne itse joutuu , itku tulee jo ajatuksesta . Voimia kaikille taistelussa koneistoa vastaan joka on mahtipontinen !