Erkyläntien läpiajokieltoa vastaan

MM

/ #23

21.08.2015 17:53

Mites te vastustajat perustelette liikenneturvallisuutta Erkyläntien koululle kulkeville lapsille? Itse olen nähnyt Erkyläntien varrella olleesta nopeusnäytöstä 86km/h nopeuden 40 km/h alueella ja lisäksi törkeän ohituksen. (Voitte syyttää tästä sitä teidän alueella ausvaa valkoisella Sirocolla ajavaa vaaleaa naista)

Vaikka läpiajokieltoa ei vielä ole, niin autoilijoiden määrä on onneksi jo vähentynyt. Mikä ihme teitä vastustajia harmittaa Erkyläntien läpiajon kieltämisessä?
Eikö teitä houkuttele parempi reitti Uhkolankadun ja V.I. Oksasenkadun kautta, matka Uhkolan kioskin liikenneympyrästä Patastenmäen sillalle on 1,8 km, ajoaika autolla 3 minuuttia. Suoraan Erkyläntietä matka on 1,3 km ja aikaa menee 2 minuuttia.

Jos ajatte reitin joka ikinen päivä vuodessa edestakaisin, niin... Ymmärrän tietysti, että jokaisen vastustajan elämä on kiinni siitä kahdesta minuutista ja yhdestä kilometristä päivässä. Meneehän siinä polttoaineeseenkin lisää varmaan 50 euroa vuodessa.