VR junaliikenteen lopetus Tampere-Keuruu välillä

Vieras

/ #144

18.09.2015 15:45

Kiitoksia tästä! Päättäjät selvästi haluavat, että minä en enää mökkeile tai käy mummolassa Vilppulassa. Oikein kiva! Näiden lisäksi en ilmeisesti saisi käydä kotona Tampereellakaan, sillä he ovat lakkauttamassa reitin myös Joensuun ja Pieksämäen väliltä. Tulevaisuudessa joudun kotiin mennessäni koukkaamaan pääkaupunkiseudun kautta. Päättäjät ovat varmasti katsoneet oikein kartasta, kuinka järkevältä tuo Joensuu-Tikkurila-Tampere- reitti näyttää. Tuohan LYHENTÄÄ valtavasti jo ennestään pitkää kotimatkaa.

Onnistuivat sitten lakkauttamaan ainoat junareitit, joita käytän. Ei tässä kai enää tarvitse liikkua mihinkään, kun junat ja bussit eivät kulje, auton pitämisestä on tehty aivan liian kallista ja neljänsadan kilometrin pyöräilykään ei ole mikään pikkujuttu. Onnibus vain raiteille niin saadaan joku tolkku tähän hommaan. Näin sitä tuetaan julkista liikennettä ja pidetään maaseutu vireänä. Mikä kumma siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että kaikki eivät asu eivätkä halua asua Helsingissä?