Huutoniemen terveysasema säilytettävä

Adressin tekijä

/ #3 NETTI- JA PAPERIADRESSIN ALLEKIRJOITTANUT YHTEENSÄ 757 HENKEÄ

27.08.2009 22:54

Tilanne torstai-iltana 27.8. on se, että olemme Suomen toiseksi allekirjoitetuin nettiadressi (tätä kirjoittaessani 473 allekirjoitusta). Lisäksi Huutoniemen terveysasemalta, apteekista ja K-Supermarketin edustalta on raportoitu yhteensä 284 nimeä. Liikkeellä on myös muita vapaaehtoisten keräämiä adresseja joista en ole saanut raportteja - tämän hankkeen ominaispiirre on se, ettei tämä ole keskusjohtoinen, vaan ihmiset voivat itse lähteä tekemään omia "projektejaan" tämän ympärillä.

En olisi uskonut tätä kampanjaa käynnistäessäni että pääsemme nelinumeroisiin allekirjoittajalukuihin, mutta nyt se alkaa vaikuttaa realistiselta tavoitteelta!

Tämän hetken ajatus on luovuttaa allekirjoitukset Sosiaali- ja terveyslautakunnalle sen seuraavan kokouksen alussa 8.9. klo 16.30. Toimittakaa paperiadressit minulle siihen mennessä. Tervetuloa myös mukaan adressia luovuttamaan! Annan tarkempaa tietoa kun ajankohta on lähempänä. Voit myös ilmoittautua minulle sähköpostiosoitteeseeni adressinluovutusryhmään, niin pidän sinua ajan tasalla tilanteesta.

Juha Tuomikoski