Muumilaakson tarinoita -sarjan musiikit myyntiin

Ylitornio

/ #14

14.10.2009 23:51

Voi sentään, kirjoittelin tuon adressin ja jostain syystä ei nuo kanjit nyt näkyneetkään suosikkikappale-kohdassa. Oli pakko päästä korjaamaan, koska olen perfektionisti. ;P

Suosikkikappaleitani siis ovat "Muumin tani fuyu" (soi mm. siinä, kun Nuuskamuikkunen lähtee etelään jaksossa "Nuuskamuikkunen lähtee pois) ja se nimeltä tuntematon kappale, joka soi mm. siinä, kun "Taikurin hattu" -jaksossa Muumimamma antaa Taikurille rubiinisormuksen, josta Taikuri toteaa ettei se ole Kuningasrubiini. Itse asiassa minulla on näitä suosikkeja paljon enemmänkin, kuten "Tooi akogaren" instrumentaaliversio Feeniks-lintu -jakson lopusta ja mm. "Satumainen smaragdi" -jaksossa soiva kappale, joka kuullaan Muumipeikon ja Nuuskamuikkusen lähtiessä aamutuimaan Muumitalolta vesiputoukselle... Ja lista vain jatkuisi ja jatkuisi, joten lienee selvää, että soundtrackiä kaipaillaan täälläkin kovasti! :D

Pistin linkkiä kotipuoleen, josta myös vanhemmat ja velikin allekirjoittivat, muumifaneja kun ollaan koko porukka. Toivottavasti tästä hankkeesta tulee jotakin! Tilailen kyllä ulkomailta kaikenlaista kaiken aikaa (ja Paypalin käyttöhän on muuten helppoa ja turvallista, kunhan mainostan!), mutta nuo pahuksen muumi-soundtrackit vain ovat huisin kalliita Japanin puolellakin. Hankalaa tästä kyllä varmasti tulee, kun Japanissa porukat tahtoo olla niin omistushaluisia etteivät sitten millään niitä oikeuksiaan tahtoisi myydä. Kummaa sulkeutunutta ja ulkomaalaisia syrjivää sakkia, harmillinen totuus.