ERÄPYHÄN RETKEILYALUE SÄILYTETTÄVÄ JA SUOJELUALUE LAAJENNETTAVA

Just

/ #32

21.10.2015 13:44

Rahanahneita, luonnosta piittamattomia... en viitsi jatkaa kumminkin ei tässä touhussa ole mitään tolkkua että viimeiset rippeet vanhoista metsistä saa saman kohtalon yksi toisensa jälkeen turha esim saman pyssypanijoiden ajatuslogiigan omaavien kitistä kanahaukka syö kanalinnut, susi metsäpeurat, laulujoutsen metsähanhet ja muut vesilinnut mukamas luontoa siis kertakaikkiaan hyödynnetään niin perusteellisen tikulla sentit mitattuna ettei sitä perusteellisemmin sitä voi edes tehdä ja nyt nämä keput, persut, kokkoilijat sekä valtion oma kusetusfirma metsähallitus nyt perusteellisesti ajavat luonnon alasajoa ovat jopa eliminoineet kaikki ympäristön tilaa edes jollakin tavalla kompesoivat toiminnot ei siis käytänössä metsätalous = kaikki nurin jäljelle       EI MITÄÄN         kannotkin irti soidensuojelu ei minkäänlaista metsiensuojelu ei minkäänlaista lajiston suojelu ei minkäänlaista päinvastoin... en viitsi enää jatkaa asiasta välittävät tervejärksesti ajattelevat kyllä ovat tutkineet ja seuranneet asioita.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…