Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!


Vieras

/ #416

03.11.2015 18:44

Minusta suomi on kieltojen ja niiden noudattamisten, LUVATTU MAA...!!! suomalaisilla on pitkä pinna,me hyväksytään kaikki ihan liian helposti ja sen on huomannut päättäjät,mutta koska se kuuluisa punainenlanka katkeaa,,..??? sanotaan ,ETTÄ EI KANNATA HERÄTTÄÄ SITÄ KUULUISAA KARHUA TALVIUNILTA!!! Itse aloitin sähkötupakoinnin vasta kuusipäivää sitten ja jo nyt olen hyötynyt sen aloittamisesta,ennen poltin askin kaksi päivässä,nyt on menny aski kuudessa päivässä ja n;41vuoden polttamisen jälkeen se on aikamoinen saavutus ainakin itselleni,on outoo kun alkaa tuntea ruokahalua,tuoksuja,jne...mutta ne varmaan tulevat muuttumaan vielä paljon kunhan aikaa menee ja keuhkot putsaantuvat,suurin muuttuja on kuitenkin "mieli ja tunne"! sähkötupakka on tuonut toivoa paremmasta hyvinvoinnista...!!! Toivon todellakin,että päättäjät käyttäisivät puhdasta maalaisjärkeä ja unohtasivat koko lakiehdotuksen!!! Tiedän että olen vasta alussa tässä tupakoinnin lopettamisessa,mutta vaikka mulle kävis miten vaan niin en voisi olla niin kylmä/jää sydän,että veisin oikeuden muilta ihmisiltä muuttaa elämänlaatuaan parempaan ja terveellisempään suuntaan... PS:älkää antako isompien painostaa pienempiä tekemään vääriä ratkaisuja!! "kaikki varmaan tietänee ketä ne isot on" terveellisiä höyryhetkiä kaikille...