Lahden linja-automaksut halvemmiksi

lahti

/ #10

08.02.2007 22:14

Hienoa Lahti.Siis tukee jotain lippua.Kun Helsingissä lapsi maksaa 60min vaihtolipusta 1,10e Lahdessa vaihdollinen lastenlippu on 2,10e.Ilmeisessti Täällä asuu varakasta väkeä,jos on matkustajia.Meillä matka tehdään omalla autolla koska 1+3 henkilöä bussilla on reilusti kalliimpi kuin vanha ja hyväkuntoinen,maksettu diesel automme.Helsingissä totuimme loistavaan julkiseen liikenteeseen.Joka oli myös halpaa,(jopa ilmaista)eli äiti ja lastenvaunut.Olikin kokemus matkata Lahden bussilla maksaa kaikista(3,4,ja5 vuotiaat ja nuorin rattaissa).Lisäksi täällä on yötaksa kolmetuntia aiemmin eli 2 tai enemmän kannattaa mennä taksilla.Kun kaupunginhallitus tekee tutustumismatkoja,suosittelen kohteeksi Helsinkiä.Ei maksa paljon ja tunnin aikana voi ajaa ratikalla,metrolla,bussilla ja junalla.Eikä ole kallista Lahtelaisille veronmaksajille eli 2,20e aikuinen neljässä eri liikennevälineessä.Onneksi tästä ei voi mennä alaspäin ja matkailu avartaa.