Nykyisen hallituksen erovaatimus epäluottamukseen perustuen

ollila
Vieras

/ #9 Niin mitä pitäisi tehdä,-se on politiikkaa.

05.11.2015 18:40

Valtias punaparta,vai mikä punanaama Soini puhuu,lait ovat lakeja,mitä ovatkaan "laki meni kumoon,mutta pyhähenki on pystyssä"pakolaisia meidän on autettava,emme ole kovasydämmisiä" (rasisteja) ,vaan velli housuja lisää "takkikin on kääntynyt neljä kertaa, eikä ole enää kuulema kovinkaan montaa takkia mitä kääntää.

Kääntäköön selkänsä, kumartakoo ja pyllistäköön, allahi meitä auttaa. Rasistinen ja vääräuskoinen kärsivä kansa.

Mitä nyt tulee noihin vilpittömiin säästötoimiin, paljon puhuttuihin. Puhetta sopii, kuin kirjailijat syytävät painokoneiden täydeltä täyttä pas-kaa. Sitä riittää,kuten kaikkea muutakin. Hävitettäväksi,-se nyt on ilmasto ongelma. Sostemit peittävät,kuin kissa jätöksensä.

Hyvin menee,mutta menköön,kun eessä on alamäki. Arhinmäen sävelin lasten laulusta oppositiossa.

Uskontorikoksiin syyllistyneet kansalaiset ja on se kumma, kun jotkut vastustavat pakolaisia, eivät raaskisi antaa tilaa, rahojansa ja työpaikkaansa lahjoittaa, elämäänsä, viidakkoveitsellä pää irroitettuna kukaties. Ymmärtämättä tai muistamatta elämmehän globaalisesti monikulttuurisessa EU:ssa.

Talousrikollisuuden ja suuripalkkaisten luoja Mauno Koivisto sanoi, "ei pidä olla kateellinen, jos toinen tienaa rutosti enemmän". Harmaa talous on köyhille yrittäjille ainoa tie menestykseen. Aarnion tapaus kertoo siitä, kuinka se on onni hyvätuloisillekin, myös silloin, kun edessä on pakkolakien kiertäminen ja este kaupanteolle.