Susan Kuronen - lopeta se avautuminen

Teuvo Aho
Espoo

/ #56

09.02.2007 10:32

ENNUSTUS MITEN TULEE KÄYMÄÄN
Fiktio Susanin ajatuksista

Minun ja Matin suhde oli pyhä ja Suomen kansalla ja myöhemmin kun kirjan käännösoikeuksista on sovittu niin koko maailmalla on oikeus tietää kaikkien aikojen rakkaustarinastamme koko totuus.
Minuun on otettu myös yhteyttä Hollywoodista. Kirjani filmausoikeuksista kamppailee kaksi suurta tuotantoyhtiötä.
Elokuvan roolijaosta tullaan tekemään maailmanlaajuinen katsojakilpailu, johon voivat osallistua kaikki asiasta kiinnostuneet.
Rakkautemme oli suurin - se oli kaunein - se tulee jatkumaan!
Kukaan, eikä mikään voi pysäyttää tätä rakkauden sanomaa, jonka tulette kohta lukemaan. Ennakkotilauksia kirjastani on jo yli 40.000 kappaletta ja uskon määrän nousevan yli 100.000 kappaleeseen.
Kiitän teitä kaikkia tuestanne ja myötätunnosta, jota olette osoittaneet minua kohtaan.
Aloitan maaliskuun alussa yleisön pyynnöstä konserttikiertueen Suomessa. Nyt jo olemme varanneet 28 suurinta esiintymispaikkaa. Konsertista tulee suuri show yllätysesiintyjineen ja orkestereineen. Shown nimi on "Polttava rakkaus" ja meillä on ennennäkemättömän mahtava pyrotekniikalla toteutettu esiintymisnumero, jossa kaksi kaunista ihmistä rakastelee valtavassa heinäsuovassa, joka syttyy aktin aikana tuleen ja polttaa heidän rakkautensa iäisyyteen.
Se on unohtumaton ilta - jonka tulette muistamaan aina.
Olen sopinut ja hyväksynyt myös, että tämä numero esitetään myös Suomen Euroviisukilpailussa livenä.
Maaliskuussa matkustan myös New Yorkiin esiintymään Late Night with Conan O´Brien showssa,joka keskittyy pelkästään Suomeen ja minun rakkauden sanomaani. Huhtikuussa aloitan uudella digitaalisella JIM-kanavalla oman tv-ohjelman,joka keskittyy suurimman rakkauden ongelmiin ja jossa ratkotaan kaikki rakkauteen liittyvät ongelmat.
Tämä kaikki on vain alkua koko maailman muuttamiseksi oikean rakkauden maailmaksi. Maailmaksi, jossa ei ole petosta, eikä pettämistä, vaan ikuinen ja polttava rakkaus, joka muuttaa meidän kaikkien elämän ja tulevaisuuden.
TÄTÄ ME EMME TODELLAKAAN HALUA - LOPETA NARSISTI!