VKS päivystyksen puolesta! Till stöd för jouren på VCS

/ #169 Re: Ex vaasalainen

11.11.2015 00:52

#167: DP - Ex vaasalainen

Luuletko todella että Tampereelta kukaan täyspäinen ihminen muuttaisi Seinäjoelle vaikka aseella uhattaisiin? Seinäjoella ei ole mitään, ei edes järveä, ihmisistä, luonnosta tai kulttuurielämästä puhumattakaan. Vaasa on sentään kansainvälinen kaupunki ja väkiluvultaankin noin kaksi kertaa Seinäjoen keskustaajaman kokoinen. Käy siellä omin silmin katsomassa jos et muuten usko, Seinäjoen keskustaajama on ihan uskomaton autio parakkikylä. Mikäli Mustasaari vihdoin suostuisi yhdistymään osaksi Vaasaa osoittaisivat myös viralliset väestötilastot selvät tosiasiat.

Sairaanhoitopiirin päätös kuljettaa erityispotilaat TYKSiin oli potilaille valitettava, mutta tilapäinen ratkaisu TAYSin hinnoittelupolitiikkaan. En ymmärrä miksi muka vaasalaisena kannat moisesta tuollaista kaunaa, Turku tarvitsi ja halusi pohjanmaalaisia potilaita, Tampere ei.

Sitten kun tiedot on lyöty lukkoon kepun karvaisia käsiä on ihan turha yrittää vääntää kassakirstusta irti, vaikka olenkin hidas hämäläinen ymmärrän sentään minäkin että aika toimia on nyt eikä huomenna.