Susan Kuronen - lopeta se avautuminen

Tarja Friman

/ #71

09.02.2007 22:18

Milloin vaaditaan medialta vastuuta ja sitä seuraavan yleisön kunnoitusta? Niin vastenmielistä kuin Kurosen julkisuustunku onkin ollut, mediat ovat sen mahdollistaneet. Miksi luullaan, että moinen turha episodi kiinnostaisi kuukaudesta toiseen?

En koskaan ole ostanut yhtäkään lehteä, jonka lööpeissä on Susan Kuronen, enkä ole ollut kiinnostunut hänen televisiohaastatteluistaan. Uskon monen muun reagoineen samoin. On myös tekopyhää Hesarin toimittajalta pahoitella läsnäoloaan Kurosen tiedotustilaisuudessa. Eikö edes valtakunnan suurin sanomalehti voinut pysyä poissa tästä farssista? Seiskapäivää-lehtikö on todella journalismin tiennäyttäjä Suomessa?

Susan Kuronen lopettakoon avautumisensa, mutta Herran tähden, lopettakaa myös hänen käyttämisensä kaikissa mahdollisissa medioissa.

Haluaisinpa nähdä, milloin jollekin tärkeää asiaa ajavalle henkilölle suodaan moiset mahdollisuudet kantansa esilletuomiseen.