Aivoliiton esitteet maksuttomiksi

Heidi Eloranta

/ #14 Re: Re: HeiRe: Kommunikaatiokeskus ei saanut rahoitusta - esitteet maksullisiksi

10.12.2015 10:16

#13: Päivi Seppä-Lassila - Re: HeiRe: Kommunikaatiokeskus ei saanut rahoitusta - esitteet maksullisiksi

Puheterapeuttina näen, että tiedon jakaminen on olennainen osa työtäni. En voi jättää afaattisen kuntoutujani tehtäväksi pyytää Aivoliitosta tietoa, sillä juuri afasian takia hänen on vaikea - jopa mahdotonta - sitä tehdä. Siksi näen, että minulla pitäisi olla tarvittava materiaali. Sama koskee yhdistystä: mielestäni AVH- ja SLI-yhdistyksillä pitäisi olla tarvittavaa materiaalia, jota jakaa eteenpäin tietoa tarvitseville. Sairastuneet ja omaiset kertovat usein, että tiedon saaminen on varsinkin akuuttivaiheessa erittäin tärkeää ja on erittäin raskasta, jos sitä joutuu itse etsimään.

Jäsenkortin nostin yhtenä esimerkkinä esiin, koska siinäkin on päätetty rahankäytöstä. En tiedä missä kokouksessa asiaa on käsitelty, mutta kuulin koko aiheesta vasta, kun sain viimeisimmän Yhdistyspostin, jossa ilmoitettiin tehdystä päätöksestä.

Heidi Eloranta