Tuomas Virkkunen selostamaan jalkapallon MM-kisoja 2010

hyvinkää

/ #11 kommentointia

08.01.2010 02:11

juu tämän adressin aloittajalle terveisiä että on todella hyvä juttu että joku näkee vaivaa asian eteen ja tekeekin jotain (on ollut iteseelänikin mielessä).
kyllähän jalkapallon MM-kisat ovat maailman laajuisesti heti kesä olympia kisojen jälkeen tärkein urheilu tapahtuma (itselläni tärkein) ja on kuningas jalkapallon arvoista että saamme nauttia siitä kunnollisen asiantuntevan ja intohimoisen selostajan parissa.
Kiitos ja kumarrus toivon että tämä adressi saa vähintään 8000tuhatta allekirjoitusta ja ylellä ostataan tehdä jotain tai ehkä he voisivat kokeeksi pistää tänne adressin JUUSELA JATKAA MM-KISA SELOSTAJA montakohan nimeä saisi jaa jaa enpä usko että kuin yhden ja sitä ei tarvitse arvuutellä keneltä se on.

(tietenkin minulta:D)