Mopot 80 km/h

forssa

/ #155 Järki käteen

10.01.2010 03:34

"alle kirjotin. mut onhan se 80 vähä liikaa varsinki vanhoille mopoille. ois ees 60!! niin sillo tulis vähemmän ohituksii ja liikenne sujuis paremmin."

"Voi vittu te jotka perkele valitatte ettei jarru teho riitä
VITTU
hehe kuka helvetti toi älypää on joka luulee et ku mopoo rupee jarruttaa 80 vauhista nii se pysähtyis vasta puolen kilsan jälkee MITÄ HELVETTIÄ!!!!!
mun mopo kulkee 65km/h ja se pysähtyy alle 50metriä et miten vitussa te helvetti voitte jarruttaa niin paskasti et teil menee puol kilsaa pysähtyy.......hehe
vittu ku ottais koulun suoralla 80 lasiin nii pitäis rupee jarruttelee siellä et pysähtyis koti ovelle....... HAHAHAHAHAHA vitun amikset....
ei muuta.....
VITUN IDIOOTTI!!!!!!"

"joo ei 80 oo todellakaan vielä vaarallinen ku oli gilera h@k joka kulki 120km/ ja sai ajaa kaikilla asfaltti teilä nii kovaa ku lähti ja hiakka teilä 100-120 välillä rippuu vaa missä kunnossa tie on. ja nyt on peogeot xps joka menee 85km/h eikä toimi ees takajarrut ku ei oo aikaa laittaaa ku on koulu ja kyllä saa ajaa vapaasti 80 jos ei oo kyttiä kyttäämässä eli sen vois nostaa vaikka vielä 100km/h eli pistin nimeni adressiin"

Jo kirjoitusasu kertoo paljon. Tälläisten ihmisten takia olisi yhteiskunnan kannalta tervettä kieltää mopot kokonaan. Vaikka itse koettekin olevanne täydellisia kuskeja, ajatelkaapa niitä kaikkia muita joilla ei ole yhtä isoa egoa kuin teillä.

Terveisin 16-vuotias mopoilia!