Vaadimme Poriin toimivaa eläinlääkärin päivystyspalvelua.


Vieras

/ #26 Eläinten hoito tärkeää

29.12.2015 08:02

Itse välttelen viimeiseen asti menemästä kyseiseen paikkaan. Välillä on kyllä vaan pakko yrittää saada aika kyseisestä paikasta. Rahastusta jo puhelinkuluista lähtien. Ja on täysin arvaustoimintaa saako aikaa edes lääkärille, esim. virtsakivet (ei tule pissa), tai naaraan synnytyskomplikaatiot eivät ole välillä "hyviä syitä" tulla päivystykseen? :O

Monen vuoden kokemus ko.paikasta ja useimmiten lääkäri täysin "kuutamolla". Olen joutunut mm. väittelemään asiasta kuin asiasta lääkärin kanssa. Luulen myös omaavani jotain tietämystä kasvattamani rodun sairauksien suhteen tai lemmikkini, jolla on ollut aiemmin samoja vakavia oireita. Käyntini ovat aina olleet sen laatuisia, että hoitoa on tarvittu välittömästi eikä voi odottaa viikonlopun yli. 

Myös monen ystävän kautta saanut kuulla mitä uskomattomampia hoitotoimenpiteitä  tai -puutteita. Poriin tarvitaan luotettava ja toimiva eläinlääkäripäivystys. En ymmärrä, miksi edelleen tämä ala-arvoinen viikonloppupäivystys toimii Porin kokoisessa kaupungissa?