Vaadimme Poriin toimivaa eläinlääkärin päivystyspalvelua.

Vieras

/ #93

29.12.2015 16:18

Kolmen koiran omistajana on kokemusta ja kokemukset ei ole hyviä! :(

Lääkäri puhuttelee hoitajia ja muuta henkilökuntaa törkeästi..tuli todella pahamieli kun hän sätti hoitajaa kun printterissä ei ollut paperia.

Koiran pennun kanssa jouduin käymään kalliissa päivystyksessä ja kun pentu ei parantunut kävimme uudestaan virka aikana eri lääkärillä jossa selvisi että lääkitys väärä..pentu sai oikeat lääkkeet ja parani.

Valituksen tein hoitovirheestä mutta sitä ei myönnetty.

Tästä tapauksesta aikaa jolloin vanhemmilla ihmisillä ei ollut vielä pankkiautomaattikortteja eli Miehen vanhempien iäkäskoira joka oli sairauden takia todella kovissa tuskissa olisi pitänyt lopettaa..hän ei suostunut lopettamaan koiraa koska heillä ei ollut rahaa niin paljon mukana..(pankit kiinni yöllä joten rahan nostaminen mahdotonta)hän käski mennä eri paikkakunnalle päivystykseen jos muualla lopetetaan..

Vanha koira ei kestänyt vaan kuoli koviin tuskiin matkalla.

Toivon aina että viikonloppuna ei lääkärin tarvetta tule ja jos tulee niin tuntuu että parempi sitkuttaa sinne arki aamuun niin lemmikillä olisi paremmat mahdollisuudet selviytyä kuin että saa väärää hoitoa.