Kannabis lailliseksi

seinäjoki

/ #1705 kaikki mesoojat vaan saunan taa

20.03.2010 12:45

kaikki hampun laillistamisen puolesta ja vastaan jauhajat saunan taa.
Ei ongelmia näin ratkaista, vaan napilla otsaan. Henki vaan pois. Piste.
Poliisi on Saatanan hurtta, joka vain tottelee itse Yliperkeleen komentoa, ottaen omia henkilökohtaisia vapauksia milloin hippejä ja milloin hamppeja vastaan. Kunnia siitä poliiseille. Ja Saatanalle. Poliisi tekee hienoa työtä uuden maailmanjärjestyksen puolesta.
Jos JFK tai Hitler vielä eläisi, niin saisitte polttaa sitä hamppua. Olihan Aatu ja Jussikin tajustemiehiä henkeen ja vereen käyttäessään hallusinogeenejä, yrttejä, amfetamiinia ja sen johdannaisia. Ja paljon. Tämä ei onnistu täällä Stalinin suomessa, hyväksykää se. Teitä holhotaan ja valvotaan. Juokaa viinaa.
Koitappa unohtaa turvavyö, saat sakot. Ai miksi, koska potentiaalinen veronmaksaja voi kuolla, tai vahingoittua, näin tullen taakaksi yhteiskunnalle.
Sama koskee huumeiden käyttöä. Jos käytät, niin sakkoa tulee. Ei sillä että vahingoittaisit lähimmäistä vaan maksat siitä kun olet tehnyt itsellesi "pahaa".
Eihän siitä sakkoja kenellekkään tuu jos poliisi hakkaa ja tappaa juopon/narkin putkaan, seksuaalisesti ahdistelee alaikäisiä tai jopa raiskaa. Ei, koska poliisi vain palvelee maataan. Luultavasti vaan raiskattu laitetaan ns. "törnävälle" eli hullujenhuoneelle, ja hiljennetään laillisin lääkkein. Tapettu haudataan kaikessa hiljaisuudessa. Se on oikein. Ei poliisi tee pahaa, poliisi on ystäväsi. Oikeudenmukainen ja rehellinen ystäväsi. Kunnon kansalainen kuten sinäkin.

Unohtakaa jo se hippiheinä. Niin poliisien, jankkaajien, käyttäjien ja päättäjienkin taholla. Ei sillä kuulemma lähde mikään särky. Antakaa niiden polttaa jotka polttavat. Pitäkää huoli omist a sioista.
Mielestäni teidän tulisi keskittyä heroiinin viihde/lääkekäytön laillistamiseen. Se kun luo vähemmän myrkytys/riippuvuusongelmia kuin nykylääkkeet..
Ja viihdekäytön vastustajatkin voisivat vedota OIKEASTI haittavaikutuksiin ja yliannostuskuolemiin, toisin kuin höpöhöpöhampun kansspalautta.
Vai olisiko täyssynteettiset nykylääkkeet vaan "vahingossa" addiktoivampia ja toksisempia kuin vanhan kansan lääkkeet??

Hamppu on vain siksi laitonta että Teillä kaikilla arvon junteilla olisi tällaisia keskustelupalstoja, eivätkä he huomaisi mitä tässä maailmassa oikeasti tapahtuu.
Lähtekää afganistaniin. sielä sitä hörhelöheinää kasvaa ja paljon.