Kannabis lailliseksi

Seinäjoki

/ #1716

24.03.2010 23:46

Uushassut ei muista kun kopsattiin Hullu Puutarhuria (Kapteeni Hapon eikä Tuomari Nurmion) 3½ korpuille (jos joku nyt muistaa A:-asemia tietokoneissa ja korppuja, siis diskettejä) aikaan ennen internetiä, idäteltiin linnunsiemeniä, tehtiin kiljua ja poltettiin hasista joka oli oikeasti ihan hyvää hasista, maksoi 80 markkaa/gramma eikä ihmiset tajunneet hasiksen hajua.. Sätkissä oli usein hasista ja baareissa poltettiin hasista. Yleensä kukaan ei tajunnut. Puhelimessa sai puhua mitä vaan hasiksesta ja kukasta, muutenkaan ei tarvinnut kuumotella poliiseja kannabiksen takia juuri yhtään, huumeisiin liittyvää väkivaltaa oli paljon vähemmän, ihmiset olivat hyväntuulisempia, propagandaa ei otettu niin tosissaan, ylipäätään mitään sääntöjä ei vielä otettu niin kirjaimellisesti. Riitti että ihmisiksi oltiin. Tapahtui; ei niin kauan sitten... No, nyt on kaikki perseellään mutta näkeepähän siinä maailmaa kun pitää mennä toisinaan Hollantiin bajauttelemaan. Montako tuhatta kilsaa sinne onkaan?