Antakaa Irina Antonovan jäädä Suomeen!

Suomi Suomalainen

/ #15 Vain vahvistuu mielipiteeni

26.03.2010 09:10

Katsoin A-studio ohjelman ja olen entistä vakuuttuneempi, ettei oleskululupaa tule hyväksyä. Hyväksyisin sen vain siinä tapauksessa, jos mummo ei saisi minkäänlaista sosiaaliturvaa Suomelta. Kuten ohjelmassa todettiin tämä ongelma tulee räjähtämään käsiin, jos nyt tehdään myöntävä päätös. Eri kansallisuuksista tulee käsiimme uusia hakemuksia. Nyt oli vireillä 400 hakemusta, mutta jos tämä hyväksytään voidaan varmasti puhua kymmenistä tuhansista. Kyse on linjanvedosta, jota ei loppuunasti ole sen paremmin Vanhanen tai Halonen miettinyt puhuessaan inhimillisyydestä. Suomi velkaantuu sitä tahtia, ettei ole mitään järkeä enää missään. Jälkipolven ei kohta enää kannata Suomessa mennä töihin. Minäkin harkitsen ulkomaille lähtemistä kun täällä on asiat kohta huonommin kuin Kreikassa. Suomi ei tule selviytymään veloistaan näin. Miten sinä Ari Laitanen voit luvata omasta puolestasi ettei tapauksia tule muita. Et yhtään mitenkään tiedät sen todella hyvin itsekin. Nuoret suomalaiset hyvin koulutetut Suomi ei teitä tule kaipaamaan lähtekää kun vielä voitte.