Antakaa Irina Antonovan jäädä Suomeen!

Ari Laitanen
Adressin tekijä

/ #16 Sulle Suomi Suomalainen

26.03.2010 19:26

Kuules, suomi suomalainen.Vaimoni ON Suomen kansalainen. Itse olen syntyperäinen stadilainen. Ohjelma mitä katsoit oli A-TALK eikä A-studio. Olen yrittäjä ja työllistän itseni lisäksi yhden Suomalaisen. Kesällä on tulossa tuuraajaksi maahanmuuttaja kun vakikuski on lomalla.
Vaimo, lapset, anoppi, on minun perhe ja minä teen heidän puolesta mitä vaaditaan. Olen sanani mittainen mies. Ohjelmassa en saanut sanotuksi kaikkea mitä olisi pitänyt, ehkä hyvä näin. Puhut kemmenistätuhansista, jotka olisivat tulossa tänne? En ymmärrä logiikkaa? Kyse ei tulossa olevasta lainmuutoksesta ole perheen yhdistämisestä vaan siitä, että annetaan enemmän harkintavaltaa inhimillisille syille. Se, että me koko perhe lähdettäisi Suomesta pois sinun kaltaisesi kyynisen -minämaksanverojaeiniitäsaakäyttäävenäjänmummojenhyväksi- takia voit unohtaa sillä sitä ei tule taphtumaan niin kauan kun minä olen elävien kirjoissa.
Ja vielä. Onko sinulla hyvä omatunto siitä, että oma äitisi ja isoäitisi voi hyvin? Työskentele heidän puolesta/hyväksi ja unohda tämä muummoinvaasio jota ei ikinä tule taptumaan. Toivon kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.