Kannabis lailliseksi

John Michaels
Joutseno

/ #1750 Jälleen Kimmo Tammiselle!

01.04.2010 21:33

Kimmo miten selität seuraavan:

Olen käyttänyt kannabista 4-5 vuotta.
Opiskelen korkeakoulussa ja käyn samalla 3-4 kertaa viikossa töissä, jossa olen samalla vuoropäällikkö. Lisäksi pelaan jalkapalloa 3-div tasolla eli noin 3-4 kertaa viikossa kovat treenit. Vielä tämän lisäksi harrastan bändi toimintaa noin 3 kertaa viikossa.

Ja vielä viimeisenä POLTAN KANNABISTA 3-4 kertaa viikossa!!!

Miten voi olla mahdollista, että kykenen täysin tasapainoiseen ja hyvään elämään kun kerran tuo kannabis on niin paha ja vaarallinen aine? Sanoisin että kannabis on pelkästään auttanut minua. Kykenen rentoutumaan iltaisin raskaan koulu/työ/treeni-päivän jälkeen ja keskittymiskyky koulussa on parantunut. Voin sinulle Kimmo kertoa että koulumenestykseni on selvästi keskitasoa parempaa. Ja miten voi olla mahdollista että pomoni on ylentänyt minut vuoropäälliköksi kun olen tällainen nisti?

Ja mitä tulee kaveri piirin muuttumiseen. Vielä on samat kaverit pysynyt ja jatkuvasti tulee lisää kavereita. Enkä ole laiska saamaton paska niinkuin ilmeisesti luulet että ihmiset muuttu välittömästi.

Lisäksi voin kimmo kertoa, että kävin noin 2 kuukautta sitten terveystarkastuksessa jossa hoitaja kehui terveyttäni. MITEN SE VOI OLLA MAHDOLLISTA KUN OLEN TÄLLAINEN NISTI?!?!?!

Mitä luulisit jos joisin 3-4 kertaa viikossa, pystyisinkä ylläpitämään koulumenestystä, työpaikkaa ja harrastuksiani? Voin hyvä Kimmo vastata EN. Monet koulukaverini juovat 2-3 kertaa viikossa ja ovat poissa koulusta keskimäärin 2 päivää viikossa ja he eivät polta vaan juovat. heillä ei myöskään ole töitä eikä harrastuksia ja silti eivät kykene edes tekemään 5 päiväistä kouluviikkoa koska viikolla tulee juotua.

Mielestäni ihmiset jotka eivät itse ole edes kokeilleet tai eivät polta, niin eivät myöskään voi puhua täällä kannabista vastaan. Lisäksi tietenkin kannabiksen käyttäjien puolella on selvät faktat asioista, joita sinun aivopestyyn päähän ei mitenkään saa taottua ja se on kyllä harmi. Toivottavasti tuollaisia perus Teppoja ei sikiä suomen maalla tulevaisuudessa niin paljoa kuin nykyään heitä on. Toivoisin myös, että ihmiset käyttäisivät enemmän omaa järkeään eivätkä uskoisi kaikkeen mitä sielä mediassa sanotaan.


Toivottavasti Kimmo osaat selittää miten tällainen rapanisti pystyy ylipäätään elämään?