Kannabis lailliseksi

Perseenreikä

/ #1812

13.04.2010 17:32

"Kuten olen jo monta kertaa selittänyt, tässä ei ole kyse huumeiden käytöstä vaan kiellosta. Kukaan täällä ei päätä miljoonien ihmisten puolesta, käyttääkö ne huumeita vai ei. Edes laki ei todistettavasti sitä pysty määräämään. Toistat jatkuvasti samoja virheitä, joten ilmeisesti kanssasi on mahdoton keskustella järkevästi."

Kun astut luolastasi ulos niin huomaat, ettei edes liberalistisissa maissa saa tehdä kaikkea, mitä haluaa. Täälläpäin toimitaan enemmistön halujen mukaan ja jokaisella on ollut ( ja on ) mahdollisuus päästä päättämään miljoonien ihmisten polttamisesta. Voipa olla moraalisesti väärin, ken tietää. Monet laitkin ovat aivan käsittämättömiä ja vanhentuneita, kuitenkin erinomaisia kun tässä asemassa ollaan.Kieltolaki ei ole ainoa laki, mikä päättää toisten elämästä. Jos tuo ei ollut jo itsestään tuttua asiaa, empä tiedä, kumpi tässä on terveempi. Kun kannabiksesta keskustellaan, olisi myös odotettua nähdä sinultakin jotain perusteluja näiden mun puolesta kommenttien sijaan.

Missä vaiheessa maailma lakkasi olemasta paha?