Pääkaupunkiseudulle uusi MTB/BMX/Inline/Skate-halli

Kim Suomi

/ #10 RullaLuistelu Halli Helsinkiin

14.04.2010 22:54

Helsinki ja RullaLuistelu Halli. Helsingin RullaLuistelu Halli. RullaLuistelu Hallin sisäinen mallisto ja kuvasto ja rakennelma :
Iso ja Leveä ja Tilava ja Pitkä RullaLuistelu Halli. RullaLuistelu hallin Sisäinen Rakennelma Muoto: RullaLuistelu Rata , Tilava RullaLuistelu Sali , Tilava RullaLuistelu Peli Kaukalo , RullaLuistelu Radalla Rullaluistelllaan , RullaLuistelu Kaukalossa eli RullaLuistelu Peli Kaukalossa ihan normaalisti tavalliseen tapaan RullaLuistellaan , ja Lisäksi Pelataan RullaLuistelu Pallo Pelejä kuten : RullaPalloa ja RullaSählyä eli RullaSaliBandya. RullaPallossa ja RullaSählyssä myös maalivahdeilla on koko pelin ajan pelimaila käsissä ihan niinkuin on pelaajilla. Lisäksi RullaLuistelu Kaukalossa ja RullaLuistelu Peli Kaukalossa voi RullaPalloilun lisäksi joskus ja välillä halutessa Tanssia RullaLuistelu Tanssiaisia. RullaLuistelu Hallin RullaLuistelu Radalla RullaLuistellaan. RullaLuistelu Hallin RullaLuistelu Peli Kaukalossa voi ihan normaalisti tavalliseen tapaan RullaLuistella ja Lisäksi voi Pelata RullaLuistelu Pallo Pelejä.