Antakaa Irina Antonovan jäädä Suomeen!

Jaakko Pihala
HELSINKI

/ #18 Ehdottomasti ei oleskelulupaa

25.04.2010 19:36

Ensinnäkin heti alkuun voin sanoa että miksi Suomen pitäisi huolehtia toisen maan kansalaisista ja toisekseen tämä Irina tuotiin aivan tarkoituksella turistiviisumilla Suomeen ja sen jälkeen haettiin oleskelulupaa eli hieman kyseenalaisin toimin tarkoituksena vain saada henkilö tänne Suomeen sosiaaliturvan piiriin. Kyllä Venäjältä varmaan tulisi tuhansia ikäihmisiä nauttimaan meidän maan eduista ja terveydenhuollosta jos nyt annetaan oleskelulupa. Itse asiassa nyt on aika Suomessa kiristää maahanmuuttopolitiikkaa ja ensi vaaleissa kansan mielipide varmasti näkyy. Se A-tuub vai mikä lie A-talk oli ihan propagandaa ja pääministeri Vanhanen väitti että kansan mielipide on se että Irinan pitäisi päästä Suomeen vaikka internetissä valtaosa kirjoittajista ei näin halua tapahtuvan.

Kyllä kansa osaa äänestää tulevissa Eduskunta- ja kuntavaaleissa lähivuosina oikeita ihmisiä hoitamaan asioita jotka ovat menneet pieleen Astrid Thorsin ja Matti Vanhasen sekä Tarja Halosen aikakaudella ja piste.