Synnytysten säilyttävä Raahessa

Vieras

/ #18

04.10.2011 20:50

Raahen sairaala yksi suurimmista työllistäjistä raahessa. Mihin töihin sitten jos sairaalan toimintaa supistetaan. Ei Rautaruukki kaiken hyvän lähde ole. SIelläkin yhtenään supistusuutisia. Ei tarvitse ihmetellä lehdessä esille tulevia uutisia useamman koululuokan hävikistä kesän aikana. Perheet muuttaa työn perässä. Ollaanko Raahea pikkuhiljaa lopettamassa?? Uskon, että synnytysosastolla Raahessa saa parasta mahdollista hoitoa, ei oulu ja yliopistollinen sairaala kaikkea voi taata. SIellä nytkin äidit ylipaikoilla käytävillä ja hoitohenkilökunta jaksamisen äärirajoilla. Jos pelätään ettei ammattitaito säily raahen synnytysosastolla työskentelevillä kätilöillä niin miten olisi työnkierto, kävisivät muutaman kk ajan synn.osastolla oyssassa päivittämässä taitojaan parin vuoden välein. Ei tulisi kustannuksia ja varmasti oulustakin olisi halukkaita kätilöitä pienempiin yksiköihin hetkeksi päästä hengähtämään!