Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Vesku 1

/ #563 Laiton laki

26.02.2016 08:20

Poltin punasta norttia 50 vuotta ja tein 2 vuotta sitten elämäni parhaimman teon siirtymällä sähkötupakan käyttäjäksi ja kertaheitolla pääsin nortista eroon terveyteni ja kunto paranivat huomattavasti paremmiksi kaikilla tavoin ja myös kaikki tupakoimattomatkin ystäväni ja lähipiirit hyväksyvät sähkötupakan käyttöni enkä todellakaan suostu uhraamaan nykyistä terveydentilaani yhtään huonommaksi ja vaarallisemmaksi vain sen takia että sähkötupakasta on esitettty täysin valheellisia ja perättömiä väitteitä joiden tavoitteena on saada aikaan lakiehdotus jolla vaaditaan rajuja rajoituksia sähkötupakan käyttäjille sillä tämän laittoman lain hyväksikäyttäjät on jo näkyvissä jotka ovat ainoastaan valtion kassa / jättitupakkayhtiöiden / lääkefirmojen hyväksi joilla on hullu euronkiilto silmissä ja oman edun tavoittelu rahallisesti.

Tutkimuksiahan sähkötupakkanesteistä ja makuaineista on kyllä tehty USAssa ja englannissa ei löydetty väitettyjä myrkkyjä mutta suomessa kuulemma ne onkin tehty muka niin hiupputarkoilla laitteilla joissa tulokset näkyy mutta niin olemattoman pieninä ettei sellaiset määrät joita näistä nesteistä väitetään löytyvän tapa muurahaistakaan ja täsmälleen samoja ainesosia löytyy miltei kaikista elintarvikkeista ja paljon muitakin myrkkyjä ja pakteereja joiden olemattoman pienet määrät eivät riitä vahingoittamaan ihmistä ja se on sillä todistettu koska syömme ruokiemme ja elintarvikkeiden mukana jokainen ihminen joka ainoa päivä juuri näitä samoja tutkimustuloksien myrkkyjä ilman minkäänlaisia oireita ja elossa ollaan onhan meillä lisäksi kaiken varalta vielä oma vastustuskyky kaikkea em vastaan elikä ihmisistä on tullut immuuneja niille kaikille jo vuosisatoja sitten mutta miksi asia tuodaan esille vasta nyt ja sähkötupakan muodossa, no mähän kerroin sen jo " rahanhimo ja omien etujen tavoittelu" ei muuta ku isot firmat pistää isot voitelurahat väliin niin yhtäkkiä saadaankin aikaan sellainen manipuloitu myrkkytulos että sen aineen käyttö voitaisiin sitten yllättäen kieltää lailla mutta ainoastaan suomessa sen käyttö tappaa.

Kömpelö esitys Juha Sipilältä että suomesta aiotaan saada savuton maa 2040 mennessä niin miten ihmeessä se tulisi onnistumaan jos parhainta jo olemassa oleva ns. perinteisen röökin vaihtoehtoa sähkötupakkaa boikotoidaan ? juuri sähkötupakastahan on paljon helpompi päästä eroon ja lopettaa monella eri tavalla kokonaan vai luuleeko päättäjät sen loppuvan siihen että perinteisten tupakkien polttajien laji kuolee sukupuuttoon syöpään ja sairauksiin ennen 2040 kun sähkötupakkakin olisi lailla kielletty ja muuten sähkötupakkahan ei tuota savua vaan vaaratonta höyryä. Että savuton suomi ?

Kaikkein järkevin ratkaisu jokaisen suomen kansalaisen ja valtion kassan ja perinteisen tupakoitsijoiden hyväksi huomattavasti terveellisenpi korvaava tapa on tuoda sähkötupakka laitteet vapaaseen myyntiin suomessa kuten myös sen kaikki nikotiini ja makutiivisteet vapaaseen myyntiin samanlaisina vahvuuksina ja pullokokoina kuten muissakin eu maissa jo on, näin saadaan rahat pysymään suomessa ja valtion kassa saa veroina varmasti oman osuutensa niiden myyntituloista ja näin suomesta tulee huomattavasti terveenpi kansa ja enemmän veroja maksavia säkö-savukkeen käyttäjiä lisääntyvässä määrin koska 5000 ihmistä joka vuosi vaativa perinteiseen tupakkaan kuolleiden määrä tulee vähenemään huomattavasti kun voivat nykyistä tahtia siirtyä terveellisenpään sähkötupakkaan elävät pidenpään ja maksavat veroja pitenpään ja jos tosiaankin aiotaan saada suomesta savuton maa 2040 mennessä niin ainakin tuo savu olisi korvattu ainakin vaarattomalla höyryllä ja voihan suomi silloin jo olla höyrytönkin koska sähkötupakasta on helponpi päästä eroon monilla eri tavoilla kaikki suomalaiset tulisivat hyötymään sähkötupakan vapauttamisesta suomessakin vähenisi asunto ja metsäpalot ja kaikki kiusalliset perinteisten savukkeiden aiheuttamat lukemattomat vaarat ja haitat joista saa kärsiä samalla kaikki tupakoimattomatkin ihmiset ja sähkötupakkaa ja sen nesteitä ja laitteita kehitellän jatkuvasti turvallisemmiksi niin miksi pysäyttäisimme sen kehityksen laittomalla lailla suomessa kun muut eu maat sallii sen emmekö voisi antaisi tällaisen kehityksen jatkua sillä uskon että jo ennen savuton suomi vuotta 2040 ovat sähköelektroniikkalaitteet kehityneet jo niin pitkälle ettei niissä mitään nesteitä tarvita enää ollenkaan ja voihan olla niinkin että kaikki tupakointiin liittyvä onkin 2040 jo täysin historiaa juuri tämänpäivän ja jatkuvasti kehittyvän sähkötupakan ansiosta.

Aika valopäisten hommaa yrittää puuhata laittomasti laitonta lakia mihin ei voi soveltaa muuta kuin yhtä ainoaa syytä RAHAA päättäjät ovat sokeita jos eivät jo ala tajuta että kyllä kansa tietääkin jo tämän kaiken mitä selkämme takana puuhataan että esitättekin tuon todellisen rahallisen tappionne sijasta meille muka haitallisten myrkkyjen muodossa sähkötupakassa kusetus ei onnistu ja voitte olla varmoja että periksi emme anna sillä sähkötupakka on meidän ja niiden käyttäjien pelastus vaikka se sitten olisikin rahatulojenne esteenä jättitupakka ja lääkeyhtiöissä niin nielkää tappionne rehellisesti.

Jos joku ihmettelee mun kommenttejani tänne adressiin nimellä Vesku 1 niin syy on siinä kun ja jos kaavailtu lakimuutos hyväksytään ja laki tulee voimaan niin tämä lakihan on suoranainen kuolemantuomio niille joka tulee kieltämään mahdollisuuden parenpaan ja terveellisenpään elämään ja ennenkaikkea estetään ehkä jopa tuhansien ihmisten mahdollisuus moniakin vuosia pidempään elämään ja myös päinvastoin laki johtaa ennenaikaiseen kuolemaan sellaisetkin joka kuuluvat sellaiseen riskiryhmään joilla on suurempi itsetuhovietti sillä psyyke mieliala ja tupakointi kulkevat käsikädessä ja omalta kohdaltani olen täysin varma että siirtymiseni sähkötupakkaan 50 vuoden punasen nortin polton jälkeen sain aivan varmasti muutamia elinvuosia lisää ja koska valmistan nikotiininesteet ja makuaineet itse ja käytän erilaisia modeja niin siitä on tullut samalla mielenkiintoinen harrastus kuten monille muillekkin ja voi olla kohtalokasta yhtäkkinen lopettaminen kun elimistö alkaakin toimia toisin eikä saa sitä minkä se vaatii eikä paluuta takaisin entiseen norttiin enää ole sillä perinteinen tupakka tappaa minut nopeasti ja varmasti kuten nuo 5000 muutakin jotka joka vuosi kuolee perinteiseen tupakkaan sillä mahdollisesti tuleva laki on myös kuolemantuomio heistä erittäin monelle ja siksi on todella upeaa lukea siitä kuinka moni on päässyt röökeistä eroon sähkötupakan avulla. Kiitos siitä  Terveisin Vesku