Vammaisten henkilökohtaiseen apuun ja kuljetuspalveluihin liittyvät rajat korkeammalle

Jenni

/ #9 Päättäjät

13.03.2016 16:42

Itse työskentelen henkilökohtaisena avustajana toista vuotta ja olen nähnyt jo liikaa sitä kun pitkitetään ja väännetään yksinkertaisista asioista kuten kuljetukset ja avustajien tuntimäärät vaikka henkilöllä on saattanut olla oikeus aiemmin pitkänki aikaa ja todettu riittäväksi nii yhtäkkiä se otetaan häneltä pois eikä riitä enää ne hyvät perustelut! Mikä siinä on kun pitää tahallaan kiusata ihan ku ei olisi vammansa puolesta jo tarpeeksi haasteita selviytyä normaalista arjesta nii sit ku joudutki jäämään neljän seinän sisälle, masennut/ahdistut etkä jaksa laittaa kapuloita rattaisiin että homma etenis oikeille raiteille... Se mitä on jo annettu niin sitä ei saa ottaa keneltäkään pois kun ei se vamma siitä lievene vaan pahimmillaan se saattaa kiusallisesti jopa pahentua pikku hiljaa ja kivut on kavalia eikä ylimääräistä energiaa ole... Järki käteen ja oikean asian puolesta allekirjoittakaa!!