Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta

Hyvikset vs. pahikset

/ #1182

29.03.2016 09:09

"Lautamies sai kenkää kun kävi nokittelemassa Saku Timosta, jokunen RK-ryhmän jäsen on saanut satikutia työnantajalta, Kiemungin erottamiseen painostetaan, Felix on ottanut kannan että öyhöttäjät saa boikotoida heitä vapaasti. Muutkaan firmat eivät taivu, viimeisin esimerkki painatusfirma joka ei ottanut painaakseen Odinin sotilaiden logoilla olevia tuotteita. Tiedotusvälineet ovat pääsääntöisesti rasismia vastaan. SPR saanut hyvin lahjoituksia ja vapaaehtoisia: ennätystuotto yhteisvastuukeräyksessä muistaakseni? Tapanilan Erä ja muut urheiluseurat eivät taivu painostuksen edessä vaan tukevat tp-hakijoiden sopeutumista yhteiskuntaan. RK-ryhmän miekkarit kun on jätetty rauhaan niin ne ovat saaneet vähemmän julkisuutta ja niistä on tullut "noloja" - osallistujamäärät surkeat. Ryhmän FB-sivusto on valheita, rasismia, tietämättömyyttä ja vihaa. MV-lehden mainostajat saatiin painostuksella pääosin pois ja Ilja ei nyt mielellään tule enää lehden ulkopuolelle aukomaan päätään kun tutkintapyyntöjä on vireillä. Odinin sotilaat ovat hölmöilleet ja pahoinpitelyjuttu on tutkinnassa. Levittivät myös väärän jutun lehdille tp-hakijan kiinniotosta. Lehdistö kertoo auliisti jäsenten rikostaustoista. Sebastian Tynkkynen lähtee epätoivoiseen kunnianloukkausjahtiin. RK-ryhmähän taisi nostaa jo jutun kirkkoa vastaan...tai ainakin uhosivat niin. Ryhmässä pelätään jo että Ylivieskan tuhopolttaja olisi heidän ryhmästä ja pitäisi tehdä tiedote asiasta ja kunnianloukkaussyyte rasmuslaisia vastaan. Joidenkin ryhmän jäsenten iloitseminen kirkon poltosta on levinnyt jo kuvankaappauksina ja juttuna Seura-lehdessä. Lasten mollaaminen samoin: mitä Kiemunki edellä sitä RK-ryhmä perässä - tämä YLE:n uutisten lapsi. James Hirvisaari julisti itsensä Jumalaksi. Jatkuvat valheet ovat verottaneet rasistien uskottavuutta. Olen nähnyt lähiaikoina tapauksia että fb-sivustojen moderoijina toimivat tavalliset kansalaiset ovat puuttuneet ilman todisteita oleviin juttuihin ja poistaneet ne. "Tolkun ihmisillä" on alkanut kehittyä enemmän skeptisyyttä. Halla-aho jne. twiittasivat älyttömyyksiään Brysselin iskun jälkeen uhrien kustannuksella. Rasismin vastustaminen ei ole pikamatka vaan maraton. Laillisuus on se ainoa vaihtoehto."

Lainaus Rasmuksen sivuilta - se järjen ääni puhuu tässä! HYVÄ ME, FIKSUT JA RASISMIA SEKÄ MUUKALAISVIHAA VASTUSTAVAT NS. TOLKUN IHMISET!!

Hyvä voittaa AINA lopulta pahan, niin nytkin!

Kiemungille kenkää - hänestä on tehtävä esimerkkitapaus siitä, miten tässä yhteiskunnassa ei voi/saa toimia!

Siksi KAIKKI allekirjoittamaan ja JAKAMAAN tätä addressia eteenpäin. Mitta on nyt täynnä!!