Asumisen Hinta Alas AHA !

Marko.L

/ #144 Re: VVO

05.04.2016 10:14

Kohtuu vuokra

VVO käärii satojen miljoonien eurojen vuosituloja ja vuokrat jatkavat edlleen nousuaan, onko jossakin jokin vika?

Vikaa löytyy sillä kun MOT haastatteli asiasta VVO:n tai oliko se nyt muu niin haastateltava sanoi, että tulot ovat suunnilleen mitä ymmärsi niin plus miinus nolla, mutta miten voi olla mahdollista, että lehdet kirjoittelevat ihan jotain muuta, että on tullut miljoonien tulot.

Miksi vuokrat jatkavat edelleen törkeää nousuaan, ihan vain sen takia, että saadaan joka vuosi isommat voitot ja mahdollisesti työttömät ja pienituloiset pois asunnoista jotta saadaan työssä käyvät tilalle sillä tältä se todellisuudessa tulee kuulostamaan sillä Sosiaalitoimisto ei loputtomasti nostele vuokrakattoaan joka tällä hetkellä on noin 380€ ja se on ollut jo muutaman vuoden ilman nousuja.

Asuntoja korjaillaan jatkuvasti eli elintaso nousee pienituloiselle ja se ilmeisesti on herrojen mielestä väärin kun on uuden veroinen asunto pienituloisella, mutta ratkaisuhan on siinä, että nostellaan vuokria niin muutamassa vuodessa saadaan nuo pienituloiset pois ja se taas tarkoittaa sitä, että pienituloisen on haettava huonompaa asuntoa jossa on kiinteä vuokra ja asunnon kunto on kohtuullinen eli huonompi kuin se jossa hän asuu nykyään eli VVO:n vuokraamassa asunnossa.

Ongelma varmasti kytee muillakin vuokrayhtiöillä jotka nostelevat kunnosteltuja asuntojen vuokria ja näin ollen on heidänkin vuokralaisilla ongelmat edessään siis heillä joilla on pienet tulot kuten Kelan maksama työttömyys päiväraha tai eläke joka on pienin mahdollinen.

Aina ei kannata uskoa mitä tv:ssä sanotaan jos totuuden kuuleekin muualta sillä tv:ssä voidaan sanoa sen mitä joko halutaan kansalaisen kuulla tai sitten valehdella jäämättä siitä kiinni joka on sama asia kuin se, että halutaan sanoa sen asian jonka kansalainen haluaisi kuulla joten jossakin mättää esim. ARA kun alkoi tutkimaan mihin VVO:n tulot menevät ja nyt tuli viimeviikolla uutinen, että ARA lopetetaan, laittoiko joku kapulan firmas suuhun vai oliko syy jokin muu sellainen mitä ei olla uutisoitu, että miksi lopetus, ei olla edes uutisoitu, että jatkuuko tutkimus vai ei sillä faktaa on, että firma jos tekee tuottoa plus miinus nolla ei todellisuudessa ole kannattava yritys ja jos näin olisi, että VVO tekee tuottoa menojen jälkeen tuon plus miinus nolla olisi ennen pitkää joko myyty toisaalle tai sitten ei olisi enään kyseistä firmaa joten jossakin mättää ja todellakin paljon joten tutkittavaa on, mutta ensin on hemmetti vieköön saatava vuokrat alemmas kohtuu tasolle niin, ettei siitä koidu sellaisia seuraamuksia vuokralaiselle, että käteen ei jää yhtään sen enempää kuin ennen kohtuuvuokria.

Itse kun muutin VVO:n asuntoon 2008 oli vuokra tuolloin vain 308€ ja nyt se on jo noin 425€ joka nousi maaliskuun alusta ja aiemmin kun kyselin, että miksi vuokrat nousevat oli vastaus, että energiakustannusten takia nousee vuokrat....HALOOO nouseeko sähkökin joka hemmetin vuosi tyylin niin, että hinnat hipoo jo huippunintoja tyliin, että pian on ostettava aurinkokennot ja ruvettava omavaraiseksi sähkön suhteen kun se on niin älyttömän kallista, ei todellakaan se mene niin, että esim. sähkön takia joka hiton vuosi nostellaan vukraa vaan syy on se, että kun ei ole olemassa lakia joka säätelee vuokrat sellaiseksi ettei niitä saa kohtuuttomasti nostaa vaan niitä nimen omaa saa nostella ihan vain sen takia, että saadaan joka vuosi miljoonien eurojen massivitulot, mutta siitä ei olla lehdissä kirjoitettu, että vuokria nostellaan tulojen takia vaan esim. että halutaan saada remonttikustannukset takaisin, mutta miksi siitä huolimatta saadaan miljoonien massiivitulot kun menot ovat kuitattu pois ja siitä on lehdissä ollut palstaa nimenomaan miljoonien tuloista VVO:lle.

KYLLÄ SUOMI ON SITTEN IHANA MAA KUN TÄÄLLÄ HERRAT SÄÄTELEVÄT LAKEJAAN JA KANSAA SAA KÄRSIÄ, MUTTA KUKAAN EI KOSKAAN VÄLITÄ ASIASTA, ETTÄ KANSALLA MENISI HYVIN, EI OLISI LEIPÄJONOJA, EI OLISI PIENIÄ TULOJA, EI OLISI TYÖTTÖMYYTTÄ EIKÄ PAHAA OLOA SILTI SAA JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ KUULLA VALHEELLISIA LUPAUKSIA HERROJEN SUUSTA JOTKA VOIDAAN RIKKOA SEURAAVANA VUOTENA.

Kun jotain annetaan niin herrat sen ottavat takuu varmasti pois jos ei samana vuotena niin lähivuotena aivan varmasti lupaukset otetaan pois ja sen ollaan saatu nähdä ja tuntea aina vaan ja uudestaan sillä herrat eivät opi koskaan uusia temppuja vaan toistavat vanhoja yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen..........