Koirapuisto Valkeakoskelle

Tommi Laine.
Vieras

/ #8 We want a dog park in valkeakoski!!!

21.06.2010 17:00

Heips.Olen reilu kolmekymmppinen mies valkeakoskelta ja omistan saksanpaimen koiran Nancy.(7kk)Toivoisin että me koira harrastajat saisimme tänne koskiin koirapuiston koska se on melko tarpeellinen ja yleis-hyödyllinen hankinta mikä ei edes tule kustantamaan juurikaan mitään.Reilun kokoinen aitais koirille missä koirat saa juosta ja remuta rauhassa keskenään ja pari kpl roskiksia mihin voisi tyhjentää koirien kakit yms.Semmoinen varmaan pystyttäisi toteuttaan ihan talkoillakin ja minä itse henk.koht.olen valmis tulemaan sitä rakentamaan talkoo meiningillä kunhan valkeakosken kaupunki nyt edes kustantaisi aidan tarpeet ja metalli roskikset,ja tietysti asiaan kuuluvat työkalut.Ja jos minulta kysytään niin semmoisia koira parkkeja voisi hyvin rakentaa koskiin 2-3 ainakin koska ainakin eteläiseen koskiin tarvitaan semmoinen kuten myös pohjois kaupunkiin.Ja tietysti valkeakosken keskuntan tuntumaan esim.kesä teatterin liepeille semmoinen varmasti kannattaa tehdä.Keskustan lähelle tulevan parkin paikka voisi aivan hyvin olla apian vanhan lintu tarhan paikka koska siinä olisi kesäisin mahdollisuus myös koiran kahlaamiseen/uimiseenkin oleva tila.Mutta toivon että valkeakosken päättäjät tukisivat tätä ideaa koska silloin vähenee myös koirankakka "ongelmakin"miltein kokonaan.Että miettikäähän sitä kun päätöksiä teette.Ystävällisin terveisin:Tommi Laine ja Nancy-koira.  =)  hyvää kesää kaikille ja kirjoitelkaahan ideoitanne ja mielipiteitänne.