Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta

/ #1313 Re: Re: Re:

03.05.2016 05:39

#1297: timo - Re: Re:

Onhan meillä Suomessakin ollut pitkään niitä kamalia muslimeja, tataareja. Tataarit ovat hyviä muslimeja, he ovat tulleet tälle vuosisadalle toisin kuin irakilaiset, afgaanit ja somalit. Tataarien tullessa Suomeen he luopuivat hunnuista yms. En ole vieläkään kuullut tataarien vaativan kantasuomalaisia ei-muslimilapsia tutustumaan islamiin ja tataarin kielen opiskelua koulussa, omia uimahallivuoroja naisille, koulun ruokaloihin erillisiä lautasia, koska "vääräuskoisten" käyttämät lautaset on saastaisia, sillä niissähän on voinut olla tarjolla sianlihaa, ja ryhmäliikuntatunteja ilman musiikkia. Kurdeistakin mulla on hyviä kokemuksia ja hekin muistuttavat paljon tataareita, eivät pakota naisiaansa laittamaan edes huntua päähän. Kannatan heille ihan omaa valtiotakin. Seuraan facebookissa Makwan Amirkhamia, joten mikäs rasisti se sellainen on? Suvakkien mielestä toki Makwan rasisti ottaessaansa puheeksi kantasuomalaisiin kohdistuvat väkivaltaisuudet musliminuorten osalta. Samoin se Egyptistä Suomeen muttanut kirurgi kertoi pelkäävänsä Suomen tulevaa kesää, jolloin naiset vähentää vaatteensa, jolloin varmasti raiskaaminen räjähtää käsiin.