Sikatiloilla kuvanneet vapaiksi kaikista syytteistä!

Vieras

/ #21

27.10.2011 19:07

Mikäli lihaa ei voida tuottaa ilman kärsimystä, etsiköön lihatilalliset toisen elinkeinon. Olen maalta. Ja olen tosissani. Itse olen työkyvytön, ja tiedän millaista on elää taloudellisessa ahdingossa. Sikatilalliset jo nyt köyhiä, miksi ei vaihtaa alaa, eiköhän pienipalkkainen työ löydy vaikkapa postinjakajana (jos haluaa säilyttää unirytmin ;) )

Virhe on myös systeemissä. Mutta lopulta vastuu on sen, joka hyväksyy kärsimyksen, kulkee ohi vammautuneiden ja kuolleiden eläinten ohi päivittäin. Kuinka nukut yösi sikatilallinen, vai oletko paatunut, tunteeton rikollinen? Selkeää eläinrääkkäystä, josta tulee joutua vastuudeen!

Rangaistusten kovuus on järkyttävä. Myös sikojen kärsimysten vähättely. Rangaistuksia sikatilallisille ja uusi adressi tästä!!

Olen kasvissyöjä. Mitä sitten söisimme ellei lihaa tuoteta nykyisessä määrin, jos ei kerta ole resursseja antaa eläimille enemmän neliöitä ja virikkeita? Pienimuotoistetaan tuotantoa. Jokaiselle pari lihatonta päivää viikossa.
Silmät auki eläinten oloille ja joulukinkut hiiteen! Toivottavasti jouluksi saadaan joku hyvällä maulla tehty kampanja aiheesta - sellainen joka ei syyllistä ja mene viherpiiperrykseksi, vaan tarjoaa konkreettisia ehdotuksia ja vaihtoehtoja :) Shokkikuvat on kansalaisen helpompi ehkä ohittaa, kun ne on liian kauheita ees ajateltavaksi?