Loikalan kartano pitää sulkea!!!

Vieras

/ #22 Onneksi nuoret uskaltavat avata suunsa näistä vääryyksistä.

09.07.2010 10:43

Ihmettelen todella tätä lastensuojelua joka aiheuttaa vain suurta vihaa yhteiskuntaakin kohtaan. Lastensuojelun pitäisi auttaa nuoria jotka saattavat ikävä kyllä tehdä virheitä niitä tekee myös monet aikuiset ja myös viranomaiset. Jokaisesta alkoholi kokeilusta tehdään lastensuojelu ilmoitus ja kun ei nuorille ole matalan kynnyksen hoitopaikkoja niin loikalaan ja muihin vastaaviin paikkoihin nuoret sijoitetaan (raha ratkaisee) kunnes täyttävät 18-vuotta ja ilman mitään kokemusta muusta elämästä laitetaan omaan asuntoon. Hämmentynyt nuori ei tiedä mistä aloittaa ja voi todellakin joutua syvään rikos ja huume kierteeseen. Tämä tulee yhteiskunnalle tosi kalliiksi ja nuoren elämä on totaalisesti pilalla. Lisätkää terapia palveluita ja perheitä pitää enemmän tukea jos nuori on tässä kierteessä siinä on koko perhe myös mukana eikä heitä voi erottaa nuoren elämästä. Olipa vanhemmat tai nuori millaisia tahansa kaikki tarvitsee tukea joskus myös viranomaiset jotka eivät aina tiedä mitä ovat tekemässä kun tuhoavat nuorten ja heidän perheittensä elämää.