Vaadimme kansanäänestystä ydinvoimasta ja uraanikaivoshankkeista

Vieras

/ #325

30.10.2011 20:18

"We also are going to have an opportunity to discuss a range of economic and commercial ties and issues. We want to continue to deepen our relationship around research and development, around civil nuclear power, around how we can strengthen trade between our two countries. And so, over all, I think it’s fair to say that, although the relationship between the United States and the Czech Republic economically is very strong, it can always be stronger. And we’re going to look for additional opportunities for collaboration."
Näin sanoi Mr. Obama, yksi ydinvoiman kummisedistä, Tsekin tasavallan pääministerille Washingtonissa, Tsekki on pyrkimässä ydinvoiman mallimaaksi ohi suomen ja on täydessä työn touhussa rakentaakseen uusia yksiköitä Temel'iin
tavallinen kuolevainen tuntee itsensä pieneksi, kun ydinvoimalla on näin mahtavia lobbareita...aikoinaan usa(miehittäjä valtio) pakotti japaninkin rakentamaan GE:n laitoksia maaperälleen, vastustuksesta huolimatta...business as usual...isot pojat eivät paljon kansalaisilta kysele