5-viikkoiset koiranpennut ovat liian nuoria erotettavaksi emostaan

Adressin tekijä

/ #100

15.07.2010 20:03

Vieras kirjoitti:"niin eipä näytä adressissa olevan kovinkaan mainekkaita kasvattajia"

Ei tietenkään, koska maineikkaat kasvattajat eivät ole kiinnostuneita eläinsuojelullisista asioista, heitä kiinnostaa vaan se näyttelyissä saavutettu MAINE. Sehän nyt on nähty, mitä nämä maineikkaat kasvattajat ovat miehiään ja naisiaan: Vuoden kasvattaja  on tuomittu eläintenpitokieltoon. Moninkertaisen Vuoden näyttelykoiran kasvattaja ja esittäjä on ollut rekisteröintikiellossa väärennettyjen sukutaulujen vuoksi ja hän lähetti koiransa Venäjälle typistettäväksi, koska se oli Suomessa kiellettyä. Mitä enemmän mainetta, sitä häikäilemättämämpiä ja törkeämpiä kasvattajat ovat. Kun itseään pidetään niin kaikkivoipana, että voi tehdä ihan mitä vain. :P

Vieras kirjoitti: "Perustan kohta oman adressin eli älkää rääkätkö emoa pennuilla, vierotusiän pitää olla järkevä. vieroitus pitää olla luonnollinen ja antaa emon tehdä se itse eli alkaen neljästä viikosta ja viisi viikkoiset pennut ei juuri kiinnosta ainakaan imettäminen."

Perusta vaan, kukaan ei estä sitä tekemästä! Kannattaisi ehkä ensin opetella kirjoittamaan kunnolla suomea, koska lauseesi ovat kieliopillisesti todella huonoja ja osin järjettömiä. Kertovat tosin aika paljon sivistyksesi tasosta, eli tuskin sinulta voi odottaa mitään sivistynyttä käsitystä koirienkaan kunnollisesta pidosta. :)

Vieras kirjoitti: "olen maineikas kasvattaja mutta eihän tänne uskalla nimeään laittaa on sen verran kiihkomielistä porukkaa että voisin melkoisen häirinnän kohteeksi joutua."

Et tietenkään uskalla laittaa tänne nimeäsi, koska muuten voisi vaikkapa jokunen ostaja jättää pennun sinulta ostamatta, kun koiranpitosi todellinen laita tulee näin julkisesti esille. Kuka typerys sinun "maineikkuuttasi" tai hyvää koiranpitoasi voi edes puoliksi uskoa, kun et esiinny omalla nimelläsi? Naurettavaa arkuutta ja pelleilyä, kuka "maineikas kasvattaja" ikinä oletkin. :D

Vieras kirjoitti: "Järki käteen ihmiset, älkää uskoko kaikennäköistä huuhaata vaan uskokaa niitä vahoja konkareita."

Edistys lakkaisi maailmassa sekä tieteessä, taiteessa että kaikessa muussakin, jos aina vaan uskottaisiin "konkareita", jotka tekevät asiat edelleen samalla tavalla koska "niin on aina ennenkin tehty". Ei olisi naisilla äänioikeutta, lasten- ja eläintensuojelusta ei puhuttaisi mitään, ei puhuttaisi ympäristönsuojelusta. Jne jne.

Ja voi, minä tiedän monen monta vanhaa konkaria, jotka eivät vieroita emoa pennuista niiden ollessa viisiviikkoisia. Mitä siihen sanot? ;D

Tervetuloa vaan meille katsomaan, miten pennut rääkkäävät emoaan, kun ne ovat edelleen emon kanssa yhdessä siitä huolimatta, että ikää on ylihuomenna 8 viikkoa. :o)