kokis vähemmän happopitoiseksi

Juuso Pitkänen

/ #32

24.02.2007 02:52

Mun oli nyt pakko rekisteröityä tähän systeemiin sisään kun ihan alkujaan olin kuolla nauruun sen Hokkasen videon parissa, sen perään oli naurukuolema likellä kun tajusin mitä läppää yms. oheistuotteita ilmiön ympärille on kerääntynyt ja sitte alkokin jo koskee mahaan ku huomasin tän adressin.. mutta kaikkein kovin paukku oli kaikesta huolimatta nää turvenuijat, jotka eivät syystä tai toisesta oo tajunneet koko juttua xDDDDDD.. ziisus!

Adressin alullepanija on kyllä asiallinen huumoriveikko kommentteineen. Niistä yhden mainitakseni "Totta kai on, Kuka perkele tästä aiheesta vitsailis?" Eikä nää nuijat ymmärtäneet että tässäkin lauseessa tehtiin vitsistä vitsiä xDD

No niille jotka eivät nyt ole ihan samalla aaltopituudella valtaväestön kanssa:
Se Ollin yritys ja siinä epäonnistuminen tuolla tavalla oli kaikessa tragikoomisuudessaan niin huvittava juttu että asian ympärille kehittyi jos jonkinmoista läppää.. elikkäs huulenheittoa. Ette kai te voi unissannekaan kuvitella, että joku lähtisi ihan aikuisten oikeasti vetämään adressia jonkun prkleen hiilihapon vähentämiseksi? Siis se oli VITUN hyvä läppä.. ei muuta!! Toisaalta siitä tuli ehkä jopa vielä parempi, kun se sai aikaan monenmoista tunteenpurkausta.. mukaan lukien nyt tämä viesti.
Vielä selvennykseksi: Kukaan ei siis oikeasti halua siitä Cokiksesta niitä happoja veke, ihan oikeesti! xDD
Jos tän jälkeen joku vielä meuhkaa samasta asiasta niin sen on oltava trolli, sovitaanko näin, kiitos!

Siirtomaalle vähennetyt happoterveiset!