Kirjallisuuden oppiaineen säilyttävä Jyväskylän yliopistossa

Vieras

/ #5

09.06.2016 15:11

Allekirjoitin tämän adressin, koska itse en ensimmäisellä hakukerrallani päässyt opiskelemaan haluamaani ainetta, ja tiedän miltä tuntuu kun on unelma opiskella haluamaansa alaa ja jää tuota opiskelupaikkaa vaille. Se voi hämmentää paljon ja tulee tunne, että omista unelmista on luovuttava. Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan sellaista. Älkää luopuko unelmistanne! Lisäksi kirjallisuuden ymmärtäminen on tärkeää jo ihan senkin kannalta, että alasta kiinnostunut opiskelija pystyy jäljittämään oman kirjamakunsa ja ymmärtämään miksi lukee kirjoja, joita lukee. Miksi juuri tietyt kirjat ovat hänen suosikkejaan. Kirjallisuudenopiskelija voi auttaa kaikkia lähipiirinsä ihmisiä ja sosiaalisen median kautta ketä tahansa ymmärtämään omaa elämää luku- tai kirjoitusharrastuksen kautta paremmin ja näin parantaa lähimmäistensä elämänlaatua. Taistelen pystypäin itseymmärryksen puolesta! Päättäjät haluavat ilmeisesti tukahduttaa ihmisten itseymmärryksen katsomalla taiteentutkimusta alaspäin joko tietämättömyyttään tai sitten ihan vaan tahallaan. Jättäkää taiteentutkimus rauhaan!