Kannabis lailliseksi

/ #2004

28.07.2010 02:41

Kannatan, asuinseudullani alkoi jonkin aikaa sitten juominen loppua koska viina teki kaikista sen verran agressiivisia, että seuraavat 2-3 päivää soittelivat ihmisille ja pyytelivät anteeksi kuhmuja ja mustelmia. Viinan/alkoholin sijalle tuli toki seuraava aine, mahdollisesti vaarallisempi kuin kannabis, nimittäin liima..
Sielä ne nyt vähän väliä hakevat erikeepperiä laillisesti kaupasta ja imppaavat puistonpenkillä, ja ihmiset valittavat että kannabis on vaarallinen, kuin kaupasta saa vähänki oma-alotteinen lapsi vaikka minkä näköisiä myrkkyjä aikaseksi. Sitten jeesustellaan jostain kannabiksesta, jota on ja suomessa sen verran liikkeessä että ei porukkaa enää tässä vaiheessa paljoo kiinnosta että onko laillista vai ei. Ainoot ketkä tässä voittaa ovat "huumediilerit". Paitsi kannabista en laske edes huumeeksi kun jopa valion kevyt maitokin on vaarallisempaa. Lailliseks vaan niin loppuu ainaki diilereiltä hommat. Ja miksi sitä pitäisi sitten joka päivä poltella vaikka olisikin laillista. En minäkään alkoholia kittaa joka päivä vaikka sitä saankin haettua kaupasta?