Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

Pekka

/ #2217 pakolaiset tulee poistaa kaikki maasta

25.06.2016 06:36

tulee käännyttää ja laittaa kaikki pakolaiset vaan pois Suomesta.vainoavat ja tappaavat suomalaisia.ei suomalaisilla ole varaa elättää heitä.

ovat rasistisia ja sekoittaavat kaikki paikat suomessa.likaavat ja paskottelevat.tekevät vaan jätöksensä suomalaisten puhdistettavaksi.sairauksi,pakteereita ja viruksia levittäävät jokapaikkaan sikiämään.

ovat taikauskoisia ja islamilaisia,jonka varjolla vetoavat tekemisiinsä.

suomalaiset luulevat olevan ihmisoikeuksia ja joutavaa höpötystä,puhuvat joka ei pidä ollenkaan paikkaansa.

työtä,jota ei suomessa ole,eikä kannata ollakkaan.

Vihreätkin puhuvat joutavaa ja joka on itsestään selvää,kuten aurinko ja muut heidän mielestään uusiutuvat energiat,on petosta heiltä ja petoksilla elämistä,rahan, -muka työnkin, saamiseksi.Kaikki pelkäävät,jos ei muuta niin sotaa,lait kun tahtovat mennä ja tulla jokaisella omien etujensa mukaan.

Vihreät,vaikka ovatkin vasemmistolaisia henkeen ja vereen,pelkäävät kuollakseen kuitenkin lännen ja idän kohtaamista.

Luullaa tai ollaan valmiit uskomaan,että terroristi on iskenyt koko yhteiskuntaa vastaan,jos homot taistelevat keskenään,jonkun aidsin takia,poliisi puuttuu sukulaisten keskinäisiin riitaisuuksiin,mikä ei myöskään tietenkään kuulu sivullisille,ei ainakaan sen luulisi kuuluvan,kun saa sitten asiaan kuuluvaakin palvelua.Sanotaan "sitä saa mitä pyytää",vai mitä se olikaan, sitä mitä kylvää,sitä saa niittääkin.